Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Brak mocy po odkreceniu manetki gazu, krztusi sie
Autor Wiadomość
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2018-11-09, 08:05   

Honda NX 650, nie przesadzaj z tymi flaszkami, ja tu pro bono działam;]

Co do braku mocy szczególnie po złożeniu silnika to przychodzi mi na myśl przesunięty o ząbek rozrząd. Zgadzał się rozrząd na znakach z zamontowanym już napinaczem?? Bo często ludzie ustawiają łańcuszek rozrządu na znakach bez włożonego napinacza, a potem jak go włożą i napnie się od jednej strony łańcuszek to znaki wychodzą jednak krzywo, już tego wtedy nie zauważają. Tu pytanie do tych którym się rozrząd przestawił, czy zgadza się to z objawami??

Ale przyczyn może być oczywiście więcej, dziura w membranie w gaźniku, zbyt duże lub małe dysze w gaźniku (kupiłeś motocykl i nie wiesz jak jeździł przedtem bo praktycznie po zakupie się rozleciał). Zapchany filtr powietrza lub wręcz odwrotnie dziury w airboxie powodujące nadmiar powietrza.....


Już o tym pisałem, że ostatnio miałem słaby styk we wtyczce od impulsatora co powodowało dziwnym trafem odcięcia zapłonu przy około 5000obr

Trzeba wszystko po kolei sprawdzić z instrukcją
 
     
Honda NX 650 
Honda NX 650


Wiek: 49
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 53
Skąd: Kilonia
Wysłany: 2018-11-09, 15:30   

Adziad NIC NIE PRZESADZAM WINOGRON DOSZEDL AKURAT ZMIMOWKA ODMIANA!MNIAM! BIMBER PEDZE TERAZ JAK MOTOR POSKLADANY xd

Na ten zlot przywioze troche paliwa rakietowego za pomoc w naprawie :-P
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2018-11-09, 19:32   

Honda NX 650, pytałeś o różnice w pompach oleju, tu masz dokładne opisy rocznikami:

http://forum.nx250.de/viewtopic.php?t=160

i jeszcze tutaj jest opisane że są różnicę w otworach mocujących '88 względem innych roczników, ale to już sobie obczaj z angielskiego:

https://advrider.com/f/threads/any-honda-dominator-nx650-owners-out-there.252960/page-186


gdzieś na forum też było już o pompach ale nie mogę odszukać. Może ktoś z forumowiczów pamięta???
 
     
Honda NX 650 
Honda NX 650


Wiek: 49
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 53
Skąd: Kilonia
Wysłany: 2018-11-10, 09:17   

Panowie szybie pytanie czy da sie przelozyc "uszkodzony srodek wirnik" z pompki oleju z rocznika 96-200 do obudowy z rocznika 1988-1992 ?? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

POMPY NX.png
Plik ściągnięto 19 raz(y) 667,41 KB

 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2018-11-10, 16:39   

Nie, uszkodzony wirnik to uszkodzona obudowa. Trzeba mieć całość. Jeżeli pytasz czy do twojej obudowy da się włożyć środek z innej i czy to będzie działać. Rotory współpracują bezpośrednio z obudową i zaciera się komplet. Zresztą średnica ośki się też nie zgadza 8 a 12mm
 
     
Honda NX 650 
Honda NX 650


Wiek: 49
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 53
Skąd: Kilonia
Wysłany: 2018-11-12, 11:55   

adziad napisał/a:
Nie, uszkodzony wirnik to uszkodzona obudowa. Trzeba mieć całość. Jeżeli pytasz czy do twojej obudowy da się włożyć środek z innej i czy to będzie działać. Rotory współpracują bezpośrednio z obudową i zaciera się komplet. Zresztą średnica ośki się też nie zgadza 8 a 12mm





adziad racja :-P te pompy oleju roznia sie za bardzo zeby przelozyc srodek. Szukam jakiegos alternatywnego rozwiazania bo nie moge dostac nigdzie pompki oleju do swojego silnika NX 650 Z 1988R.

Dlatego wpadlem na pomysl zamiany pompek z rocznikow 93-95r do 88-92r tylko czy po takiej zamianie pompka oleju bedzie prawidlowo dzialac?
Mocowania w bloku silniku/ramie sa bodajrze takie same jak w roczniku 88-92 rozni sie tylko ksztalt pomki oleju mam racje ?? :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll:

Bez tytułu.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 356,95 KB

POMPY NX.png
Plik ściągnięto 11 raz(y) 589,68 KB

 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-11-12, 20:29   

Gdzieś już była dyskusja na ten temat i nie wiem czy nowsze nie były bardziej wydajne.
 
 
     
Honda NX 650 
Honda NX 650


Wiek: 49
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 53
Skąd: Kilonia
Wysłany: 2018-11-13, 05:52   

Było kilku ludzi, którzy użyli okładki sprzęgła XR600R na XR650L po dodaniu kickstartera, więc nie jestem pewien, czy to zawsze prawda ze ta modyfikacja nie zadziala. Problem w tym ze NX650 MA SZERSZA POMPE OLEJU :-?
:oops:



https://thumpertalk.com/forums/topic/756816-anyone-have-a-collection-of-rfvc-oil-pumps/
 
     
Honda NX 650 
Honda NX 650


Wiek: 49
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 53
Skąd: Kilonia
Wysłany: 2018-11-13, 05:56   

wojtekk napisał/a:
Gdzieś już była dyskusja na ten temat i nie wiem czy nowsze nie były bardziej wydajne.


tak nowsze sa bardziej wydajne ale gabarytowo nie meiszcza sie pod deklem ;/
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-11-13, 13:08   

Honda NX 650, Ciekawe. Czyli wystarczy zmienić dekiel? Mam silnik w dominatorze z 2003 roku. stary gdzieś leży z 1994 roku i jeszcze gdzieś leżał chyba z 600. Musiał bym porównać te pompy i dekle ale nie chce mi się tego odkopywać. Na pierwszy rzut oka dekiel z 1994 taki sam jak z 2003.
 
 
     
motorynka37 
Tylko HONDA !!!!


Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 57
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-11-13, 15:38   

Ja tam nadal bym się upierał że gdzieś łapie zbyt wiele lub zbyt mało powietrza, a może króciec dziurawy ..? Sprawdzałeś te krzywki i wałek czy nie są wytarte ? Bo ciągle o tych pompach ale czy tam zagladales jak to wygląda?
 
     
Honda NX 650 
Honda NX 650


Wiek: 49
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 53
Skąd: Kilonia
Wysłany: 2018-11-14, 16:24   

wojtekk napisał/a:
Honda NX 650, Ciekawe. Czyli wystarczy zmienić dekiel? Mam silnik w dominatorze z 2003 roku. stary gdzieś leży z 1994 roku i jeszcze gdzieś leżał chyba z 600. Musiał bym porównać te pompy i dekle ale nie chce mi się tego odkopywać. Na pierwszy rzut oka dekiel z 1994 taki sam jak z 2003.



Dokladnie wojtekk znalazlem informacje w necie ze wystarczy zmienic dekiel z prawej strony i mozna wsadzic pomke oleju z innego rocznika 93-95 rok w silnik z roku 1988. Pytanie czy ktos z forumowiczow robil taka przekladke i jak chodzi moto po takim zabiegu ? :-P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14