W sieci znalazłem coś takiego z jakiegoś niemieckiego testu Dominatora, na wykresie momentu widać wyraźnie w jakich zakresach silnik najlepiej pracuje tj. 4-6 tys. gdzie występuje największy moment obrotowy i jego "krzywa" jest praktycznie płaska, także trzeba się przyzwyczaić do korzystania z tego zakresu obrotów.
Od siebie dodam, że mój od 3 tys,. zaczyna się cośtam zbierać i wibruje, przy 3,5 tys powoli uspokajają się wibracje, od 4 tys. kąciki ust się uśmiechają same, trzeba mocno trzymać się kierownicy bo przy przyśpieszaniu zsuwam się do tyłu. Reakcja na gaz powyżej 4 tys,. bardzo mi się podoba, tylko nie wiem jeszcze jak ze spalaniem.
Filtr K@N ma większa przepustowość powietrza- mniejsze opory
Jeśli zasłaniasz dopływ powietrza i wtedy lepiej "chodzi"
Czyli zmniejszasz stosunek powietrza do paliwa czyli masz zbyt uboga mieszankę - mała dysze
Warto też sprawdzić kolor świecy. Zbyt uboga
Mieszanka to przedłużony przebieg spalania i podwyższona temperatura co nie wpływa dobrze na zawory, gniazda i cała głowicę
Reakcja na gaz starych konstrukcji na zwykłym podciśnieniowym gaźniku jest żałosna. Tak samo jest w DR650SE, XT600E itd. Trzeba motać nie ma co się spodziewać kosmosu. Dominator zdziwił mnie bardzo krótkim zakresem użytecznych obrotów bo poniżej 4 tysięcy niewiele się dzieje, powyżej 6 już tylko wyje ale nie jedzie.
no myslałem że zakres obrotów będzie większy faktycznie....ale to relikt przeszłości.....nieskomplikowany dlatego wziąłem....i narazie nie żałuje.... następne będzie coś napewno w stylu nowego ktm 790 ADV , mam vstroma nowego ale narazie stoi a my się bawimy w piachu i błocie...jest super.
słuchajta..... kupiłem oryginalny filtr...uszczelkę do pokrywy.... i dalej za dużo powietrza dostaje i się dławi , jak jeden kanał we wlocie zaślepie to chodzi..... i co ....nikt nie wie co jest ?? bo ja zgłupiałem....
MichalFrucz, dysza wolnych w granicach 50, dysza główna około 150, dla dysz Keihin bo ktoś mógł powstawiać innego producenta i wtedy nawet gdy będzie napis 150 to dysza nie będzie odpowiednia.
musisz wykręcić całkowicie śrubę mieszanki od wolnych obrotów i sprawdzić czy jest pod nią oring podkładka i sprężynka i czy nie jest połamana końcówka. wyjściowo śruba mieszanki musi być wykręcona o 2-3 obrotów od pozycji maksymalnie wkręconej
Czy wężyki od air cut walve są szczelne i czy wogóle są. Masz tu w poście obrazki:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum