Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
AMORTYZATOR - jakie pasują do Dominatora.
Autor Wiadomość
boro 


Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 249
Skąd: Pniewo City
Wysłany: 2017-08-21, 22:17   

Hej. Odswiezam kotleta. Mozecie sie pochwalic jakie amorki macie u siebie i czy duzo zabawy w motaniem?
 
 
     
Grajek 


Wiek: 29
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 18
Wysłany: 2018-05-05, 18:58   

Hejo. Rajd Tukan lada moment a mi umarł amorek z tyłu i tu pytanie czy pasuje od tego xt660 bo można w rozsądnych pieniazkach zanabyc czy jednak od afry szukać. Sprawa istnie gardłowa xD
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 37
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1801
Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-05-06, 18:20   

Zakładając oryginał xtx 660r pasuje ale moto usiądzie o 3 cm.
Lekkie mody jednak z rozmiarem otworów i dzida. Jak będziesz chciał większego opisu to postaram się niebawem pokazać co zrobić aby było zajebiście i wysoko.
 
 
     
Grajek 


Wiek: 29
Dołączył: 12 Wrz 2017
Posty: 18
Wysłany: 2018-05-06, 19:58   

Jesli można to chetnie bym sie dowiedział jak z tym amorkiem porzeźbić
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 37
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1801
Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-05-06, 21:02   

Na pierwszy strzał wciskasz tulejkę z hondowskiego amorka w górne mocowanie tego z xtx bo inna średnica śruby mocującej lub modzisz jak potrafisz. w dolnym mocowaniu też są większe otwory niż hondowskie więc je przerabiasz na mniejsze pod śrubę hondowską ( ja wspawałem tigiem podkładki z odpowiednią średnicą) Przejeździłem tak rok i zrobiłem resztę modów ale to opiszę jak będę miał więcej czasu.
 
 
     
marek243 
marek243


Wiek: 39
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 8
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2018-09-29, 22:00   

witam
chciałbym dwa słowa napisać o naprawie mojego vigora.
oczywiście tylny amor był zalany olejem,, kaput.
naprawa tego modelu jest droga i nie daje gwarancji, pytałem w kilku miejscach , fachowcy sami odradzili, podobno nie do końca jest to naprawialne
mam w garażu XL 500, a więc szybko wyrwałem z niej amor - niby pasuje, ale nie:) - sprężyna uderza o ramę w górnej części, na dole też ciasno - na hama można by spróbować, ale chyba nie o to chodzi.
w necie poczytałem , że do dominatorów u USA ktoś włożył od suzy gsf 600 bandit

okazyjnie kupiłem od 650GSF - i nawet to mi pasuje - prawda jest taka , że amor jest krótszy i skok jest mniejszy, motor zrobił się od razu niższy, ale na pewno więcej komfortu niż w oryginale.
Obniżenie mi pasuje, bo nie jestem bardzo wysoki:) i dodatkowo tym motorem nie hulam po terenie, raczej asfalt i trochę drogi polne.

ogólnie to rozwiązanie polecam nie wybrednym, jest szybkie tanie (76 pln), 6 pozycji ustawień sprężyny plus dodatkowo regulacji siły odbicia; ale w terenie nie sprawdzałem

ma ktoś jakieś podobne doświadczenia w hondzie vigor lub slr lub fmx?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12