Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: managa
2012-12-23, 21:13
Remont i części NX 250
Autor Wiadomość
Vidon 


Wiek: 28
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 38
Skąd: Wolbrom
Wysłany: 2015-05-13, 20:20   

co tak już sprzedajesz ?
 
     
jarkow 


Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 108
Skąd: Szczecin-świdwin
Wysłany: 2015-05-13, 22:19   

Kupiłem go z myslą o ojcu i remontowałem razem z nim,ale dziadek powiedział ,że jednak dla niego "za mocny",woli czoperka pyr pyr pyr.Więc ktoś kto wie co to za motor, napewno się ucieszy z zakupu.
 
 
     
jarkow 


Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 108
Skąd: Szczecin-świdwin
Wysłany: 2015-05-14, 21:58   

Dziś pochodził sobie na wolnych obrotach.Czekałem aż się wentylator włączy.Silnik ładnie chodzi nie słychać łożyska na koszu sprzęgłowym i napinacza rozrządu na wolnych obrotach tak jak w moim byłym maluszku.Jeszcze nie mam linek gazu tzn mam jakieś od WSK czy coś dlatego nie miałem okazji nim polatać.Nawet dziadek załapał bakcyla jak usłyszał dzwięk tłumika.Mocny basowy wygar jak z maszyny pojemności co najmnie 110 . :mrgreen:

DSC02650.JPG
Plik ściągnięto 50 raz(y) 2,68 MB

 
 
     
przemekgo_nx 


Wiek: 42
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 23
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2015-05-15, 20:32   

jarkow napisał/a:
Dziś pochodził sobie na wolnych obrotach.Czekałem aż się wentylator włączy.Silnik ładnie chodzi nie słychać łożyska na koszu sprzęgłowym i napinacza rozrządu na wolnych obrotach tak jak w moim byłym maluszku.Jeszcze nie mam linek gazu tzn mam jakieś od WSK czy coś dlatego nie miałem okazji nim polatać.Nawet dziadek załapał bakcyla jak usłyszał dzwięk tłumika.Mocny basowy wygar jak z maszyny pojemności co najmnie 110 . :mrgreen:


Ładnie się prezentuje...a co to za tłumik wsadziłeś do niego?
 
 
     
jarkow 


Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 108
Skąd: Szczecin-świdwin
Wysłany: 2015-05-17, 05:32   

Był przy nim taki tłumik firmy Kriegech. Chyba hiszpański.
A tak wygląda dominator mede in Poland przed liftingiem? :-D

Zdjęcie0597.jpg
Plik ściągnięto 39 raz(y) 280,17 KB

 
 
     
jarkow 


Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 108
Skąd: Szczecin-świdwin
Wysłany: 2015-06-15, 17:39   

Tak chodzi silnik w w małym dominatorze
https://www.youtube.com/watch?v=UtMMBIwxQuA
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 36
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1452
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-06-15, 20:38   

jarkow, olaboga toż to jak moja xr'a daje;] Ale Elizy się trochę jednak szybciej na obroty wkręca:D:D:D
 
     
jarkow 


Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 108
Skąd: Szczecin-świdwin
Wysłany: 2015-06-16, 20:49   

Nie mam czasu wyregulować gaźnik, tak jak mówiłeś o pompce przyspieszającej.Wiem że ma za dużą przerwę między blaszką u góry a trzpieniem (mówiłeś coś o 0.5mm luzu).Ale wygar z tłumika jest zaje fajny i moc ma większą niż moja stara ćwiartka.Na razie go nie piłuje, bo jest na dotarciu.Zrobiłem nim dopiero 150 km:lol:
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 36
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1452
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-06-16, 21:42   

jarkow, żartowałęm z tym wkręcaniem;] Ale dałeś się "wkręcić":D Bardzo ładnie chodzi...
 
     
SRsima 


Wiek: 36
Dołączyła: 18 Mar 2012
Posty: 340
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-06-17, 07:01   

:) no nic - tylko słuchać :D
 
     
jarkow 


Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 108
Skąd: Szczecin-świdwin
Wysłany: 2015-07-10, 16:59   

No i pojechał do Goleniowa.Niech chłopak ma i cieszy się z jazdy,bo ma wszystko porobione.
 
 
     
SRsima 


Wiek: 36
Dołączyła: 18 Mar 2012
Posty: 340
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-07-11, 07:05   

no z pewenością przeszczęśliwy to zachodniopomorszczanin :)
 
     
blaadee 


Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 191
Skąd: z kosowa
Wysłany: 2018-07-13, 14:45   

Dzisiaj doszło do ściągnięcia głowicy i cylindra po przebiegu z 5tys/km od remontu, ponieważ motor przydymiał, ale co najważniejsze to uszkodzony był od początku czujnik wentylatora przez co nigdy mi się on nie włączał. Pewnie poszły uszczelniacze ale mając już ściągniętą głowice postanowiłem także zajrzeć do chińskiego tłoka i oczom moim ukazało się pęknięcie od strony IN :oops: . Mało tego posiadam dwa orginalne tłoki z różnych stron Polski i wszystkie pękają w tych samych miejscach :roll: nie wiem dlaczego tak się dzieje oba ktoś spawał i wygląda to tak w środku to chiński
https://www.fotosik.pl/zd...df5f234021dc93a
tutaj z prawej to chinol
https://www.fotosik.pl/zd...d6da4acc34a0838
Czy to od przegrzania hmmm ? nie wiem czy wada fabryczna :idea: jak i uszczerbiające prowadnice zaworowe
Druga sprawa to pasowanie tłoka robiłem na 0,04 i wydaje mi się że było ciut za duże ponieważ tłok ma dosyć duży luz w cylindrze do tego szlifierz prostował tłoka na dole bo nie był idealnie okrągły, lub mu wypadł z ręki nie wiem ale były ślady punktowego prostowania na dole. Teraz nie wiem już sam co robić czy kupić chinola wymiar większy i zrobić pasowanie 0.03 lub 0.02. Posiadam dobry cylinder orginał 239cm z przebiegiem 36tys/km ale niestety do niego jest właśnie pęknięty tłok, a miał być dobry, zakładanie spawanego tłoka raczej odpada ....

Zastanawiam się jeszcze nad tym tłokiem, wygląda jakościowo lepiej od tych najtańszych i ma ciut inną budowę na dole
https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycle-Engine-parts-25-Cylinder-Bore-Size-70-25mm-pistons-rings-Kit-For-Honda-Honda-AX/32276373249.html
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16