Jakby sie ktoś zastanawiał jak pękają łańcuchy po offrołdzie to tu jest piekne zdjęcie. Błocko robi swoje pod roleczkami
70h przeciorany, a chcialem go skrócić i tu taki ładny zonk
Ps, mam jeszce pare spreyów w promocji wiosennej :)
Pytanie-porada: w standardzie Dominator ma zębatki 15-47 i łańcuch 110 ogniw. Ja mam 15-43 i też 110 ogniw.
I teraz chcę zmienić na 14-43 ale łańcuch dać 108 ogniw. Po prostu myślę, że mniejsze zębatki i 110 ogniw, to naciąg łańcucha szybko się skończy.
No ale łańcuch 110 ogniw kosztuje 240 PLN a 108 ogniw 300 PLN (mniej ogniw, więcej kasy, no bez sensu).
Ostasz, Ogólnie czym mniejsze zębatki tym szybciej się zużywają, w miejsce tego co chcesz zamontować 14/43 lepiej jest zamontować standardowe 15/46, jak się to policzy to wychodzi praktycznie na to samo przełożenie. Ale 14 schodzi szybciej bo łańcuch się bardziej załamuje. Przy mniejszych zębatkach też ślizgi idą duuuużo szybciej..
adziad, dzięki za info ale za późno - zamówione. Plus ja myślę niebawem dokupić 15z i zakładać na dojazdówki i jazdę po mieście czyli większość mojego jeżdżenia. 14z będzie teraz przez chwilę, głównie pod offroad.
A ja bardzo lubiłem 15/43, bo spoko w mieście, w trasie. Ja byłem zadowolony.
I na mnie przyszedł czas aby wymienić łańcuch.
Co myślicie o takim zestawie: http://allegro.pl/naped-l...5174685485.html
Łańcuch DID: DID520VX2 - 110 ogniw
Zębatka Sunstar: SUNF387-15 - 15 zębów
Zębatka Sunstar: SUNR1-3612-46 - 46 zębów
Moto miało być na 90% w off, później zacząłem częściej jeździć do pracy i kupiłem drugie koło szosowe więc teraz jest już na pewno 50-50 (ze zmianą koła). Czy taka ilość zębów z tyłu będzie dobrym kompromisem czy za dużo jednak?
Widzę, że jak wpisałem na allegro NX650 95r to przeważnmie 46 zębów z tyłu. Ile trzeba dać za zestaw zębatek + łańcuch i jaki kupić najlepiej aby nie przepłacić ale też nie kupić jakiegoś dziadostwa?
edit:
A może coś takiego: http://allegro.pl/zestaw-...7319462663.html to by mi jeszcze na klocki starczyło w tej cenie
Edit :
Nie doczekałem się odpowiedzi to kupiłem ten tańszy zestaw. To może ktoś podpowie ile zębów z tyłu powinna w serii mieć maszyna z 95 roku. Bo miałem 48 a wszystkie zestawy dla tego rocznika mają 46. W sumie założenie poszło sprawnie i napęd teraz cichutko chodzi. Ma mniejszy moment na kole ale dłuższe biegi (jedynka już nie jest tylko do ruszenia. Ciekawe jak to będzie w off się sprawdzać bo narazie tylko szosa (szkoda nowego łańcucha w piach)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum