Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
DEKOMPRESATOR - napawa / regeneracja.
Autor Wiadomość
Sweb 


Wiek: 43
Dołączył: 08 Lip 2017
Posty: 59
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-03-13, 19:56   

adziad napisał/a:
Sweb,
http://enduro7.pl/sklep/czesci-oem-honda
chyba nic innego nie trzeba dodawać;]


No ok, a czego szukać?
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 36
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1485
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2018-03-13, 20:08   

Sweb, No co Ty??

wybierasz z listy motocykl jaki masz, klikasz pokaż schematy części. Wyświetlą się fiszki. Wybierasz tą z wałkiem rozrządu. Naciskasz myszką (camshaft). Wybierasz z listy pod obrazkiem interesujący Ciebie element i klikasz pokaż cenę.........

Bo to temat o autodeko tak? Czy szukasz sprzęgiełka do zagęszczarki??;]
 
     
Sweb 


Wiek: 43
Dołączył: 08 Lip 2017
Posty: 59
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-03-13, 20:12   

adziad napisał/a:
Sweb
Bo to temat o autodeko tak? Czy szukasz sprzęgiełka do zagęszczarki??;]


HA HA HA Oki, mamy to, dzięki Stary...
 
     
Sosna 
Sosna


Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-04-16, 19:36   

Koledzy i koleżanki napotkał mnie taki kłopot czy to może być wina dekompresatora motocykl ma takie zachłyśnięcia i czasem potrafi zgasnąć a może gaźnika zaznaczę że gaźnika od początku nie robiłem i w sumie nie wiem kiedy był ja mam moto 10 lat ale mało nalatane paliwo zawsze shell mam filmik ale nie wiem czy się doda
 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 30
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1126
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2018-04-16, 22:37   

Sosna, zacznij od zluzowania prawego wydechowego tak do 0,3 i obserwuj czy jest różnica w pracy.

Dodatkowo prośba do Ciebie ze strony moderatora, aby stosować interpunkcję.
 
 
     
Sosna 
Sosna


Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-04-16, 23:34   

Dzięki do 0,3 to sporo jeśli jest 0,12 i coś się zmieni ???
 
 
     
Sosna 
Sosna


Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-04-18, 20:35   

Dzisiaj ustawiłem zawór 0,20 mm ale motocykl pracuje za chwilę zadławienie przygaśnie ale nie zgaśnie. Za chwilę pracuje zadławienie i gaśnie tylko na wolnych obrotach. Wydaje mi się że dekompresator coś szwankuje i krzywka na I dekompresatorze zamiast uruchamiać zawór przy odpalaniu i gaszeniu . Robi to na wolnych obrotach i jakimś sposobem krzywka uruchamia raz na jakiś czas zawór i motocykl gaśnie. I znów robota
 
 
     
Piter!!! 


Dołączył: 26 Wrz 2017
Posty: 22
Wysłany: 2018-04-19, 06:07   

Sprawdź poziom paliwa, czy nie jest za wysoki.
 
     
miras 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 25
Skąd: opolskie
Wysłany: 2018-04-19, 07:32   

U mnie przy takich objawach jak opisujesz, zadławienie przygaśnie ale nie zgaśnie. przyczyną była zajechana dźwigienka zaworowa ta przy deko.
 
     
miras 


Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 25
Skąd: opolskie
Wysłany: 2018-04-19, 07:44   

Dodam że przy każdym takim zadławieniu słychać było delikatne stuknięcie, nie wiem jak u Ciebie.

P6190147.JPG
Plik ściągnięto 12 raz(y) 1,9 MB

 
     
Sosna 
Sosna


Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-04-19, 07:56   

Dźwigienki nowe remont góry z 8 tys kilometrów temu wiec to można wykluczyć ale będzie ściągany dekiel wiec to też zweryfikuję Dzięki
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 36
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1485
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2018-06-25, 20:47   

Rozmontowałem dziś wałek rozrządu w celu wymiany sprężynek dekompresatorów. Powiem Wam, że metoda demontażu śrubkami nie sprawdziła się u mnie. Śruby 12,9 i solidny kątownik. Nie chciało zejść, musiałem jednak iść na prasę;]

Ogólnie nawet na prasie szło dość topornie, ale operacja się udała, wałek złożony.
Obserwacja jest taka, że czym bardziej lepki olej zalewałem tym głośniejsze było deko. Na 10w40 nic nie było słychać, na 10w50 słychać było tylko na zimnym (tak do 80stopni na oleju), na 10w60 cykało cały czas nawet po nagrzaniu.

Jak złoże silnik to dam znać czy coś się polepszyło....
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15