na starym wałku w xr400 deko potrafiło mi się zawiesić, że kopka jak w masło szła. Dopiero po kilkudziesięciu kopach się odwieszało i motór palił normalnie. Rav miał sytuacje gdzie deko na amen się zawiesiło podpierając zawór.
Kolejny raz zadam głupie pytanie. Gdy to wszystko ustawiasz kręcisz wałem przeciwnie do wskazówek zegara. To oczywiste, ale wiesz różnie bywa;] nie chcę Cie urazić:D
Tak dokladnie tak robie, ale mam wrazenie jak gdyby mial ciezej jak krece chociaz juz moge byc przewrazliwiony po takim czasie dlubania. Jedno jest pewne iskra nie zanika i do swiecy jak i gaznika nie ma sie co czepiac, modul z cewka tez odpada bo podmieniane wszystko bylo tez , rozrzad jest ok na 100% , nie jest to moj pierwszy ktory robie , wiec moze cos jest z tym deko. Od teraz bede edytowal post
madej [Usunięty]
Wysłany: 2018-01-26, 09:19
niezgubiłeś wałeczka ze sprężynką pod autodeko ? Warto go zamocować w wkrętarkę i przepolerować na kostce pasty polerskiej. Jak jak kupiłem nowe autodeko to cykał odbijał jak na załączonym filmie. Ty też masz nowe z wałkiem. Czyli może masz problem z tym wałeczkiem pod. Wymieniałeś sprężynkę na nową ? chodzi lekko ?góra dół
Ale nie ma co wymieniac bo kupilem walek nowy z fabryki od razu z zamontowanym dwko wiec nie bede kombinowal bo dzisiaj tam zagladalem i wszystko jest ok, problem jest gdzie indziej tylko gdzie?
madej [Usunięty]
Wysłany: 2018-01-26, 11:54
No jo wałek nowy. Ale ja się pytam czy wałeczek podpierający autodeko jest sprawny ? tego nie kupowałeś. Cały czas piszesz że wszystko jest dobrze. A jednak nie jest. I autodeko nie odbija. To jedyną rzeczą o której nie wymieniałeś jest wałeczek i sprężynka, 8,9 części. Pokaż jak ten wałeczek chodzi w głowicy.
I na ile ustawiłeś zawory ?
Słowa "wszystko sprawdzałem, wszystko jest dobrze" nie dają obiektywnego poglądu na sprawę. Daj sobie pomóc.
Zapewne sprawdzałeś wszystko dziesięć razy tak samo jak przy pierwszym razem. Czyli cały czas popełnisz ten sam błąd lub nie widzisz przyczyny. Podejdź merytorycznie do sprawy.
Nakręć filmik wrzuć tutaj i wtedy obiektywnie ocenimy . Zrzuć wałek i porównaj ze starym,poklikaj palcem w autodeko, jak będziesz miał zrzucony to pokaż wałeczek podpierający jak chodzi w głowicy . Pokaż też jak chodzą i wyglądają dźwigienki w pokrywie jakie mają luzy osiowe. Nie martw się o uszczelki i kolejny raz nakładanie uszczelniacza.
motorynka37, sprawdzałeś kranik w baku , jaki masz przepływ paliwa , może tylko ciurka z powodu zapchanego filterka ,ew odpowietrzenie baku może jest zapchane .
Mam wrażenie że jest to jakiś duperel , a może coś siedzi w króćcu dolotowym z gaźnika . Przecież iskra jest jak byk i odpala na chwilę tak jakby coś odcinało dopływ paliwa .
Panie i Panowie problem rozwiazany a maszyna znowu gada od strzała. Problemem była ta sprężynka z bębenkiem ze zdjęcia wcześniej. Jednak słowa uznania należą się dla MADEJA!!! To on na to wpadł. Myśle że temat przydatny w przyszłości. Szerokości!!!
Tylko ze xr 400 możesz walnąć z kopa, a tu nic nie zrobisz , a teraz po remoncie próbowaliśmy go na pycha do 4 i koło dęba stawało taką ma kompreche. Kumpla xt 600 z zerwana linka od deko też odpalała z kopa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum