motorynka37, zobacz mój wyższy post. Edytowałem jeszcze jeden pomysł. Deko działa odśrodkowo, jak obroty wystarczająco wzrosną to siła odśrodkowa przeciwstawia się sprężynie i deko przestaje popychać dźwignie popychacza zaworowego.
U mnie zazwyczaj cyka dekompresator, ale w drugim dominatorze co mamy nie słychać go przy kręceniu wałem:/
Jest na forum temat o autodeko bardzo szczegółowy z opisem jak dokładnie działa.
Ravowi się kiedyś kompletnie deko zawiesiło, ale to raczej byś nie miał kompresji...
Jeszcze spróbuj ustawić jakiś kolosalny luz na prawym wydechowym, aby pominąć deko..
pokrywe mam sciagnieta i znaki sie zgadzaja a tlok jest w GMP , motocykl chodzil do konca i palil jak zloto od strzala wiec rozrzad jest ok sprawdzalem go kilkakrotnie juz, za to dekompresatora nie slychac wcale jak przekrecam walem
Sorry Madej ale nie zgodzę sie z tobą. mam jeden z tych kabli (w opsywanej kostce) ciachnięty i była tam kostka /złączka skręcana. Tak już kupiłem moto. pewnego razu na offie w Skierkach bodajrze styk w tej złączce się poluzował i efekt był taki że nagle (tak z dupy zupełnie) kręcił prychał ale na dobre odpalić nie chciał. myślałem że to czujnik stopki, świeca, kabel wn itp. po powrocie dorwałem skubańca i zalutowałem(przy okazji lekko go przedłużając) od tej pory LUZIK. To RFVC także shit happens man
Panowie nie ma co dumac bede w garazu to sciagne walek bo nic innego nie przychodzi mi do glowy jak deko, o sukcesach i porazkach bede meldowal powklejam tez fotki jak bede w garazu
adziad - reasumujac to co napisales o kompresji to troszke sie nie zgodze bo wlasnie kiedy zawiesi sie deko to silnik na jeszcze wieksza kompreche bo nie jest uchylany zawor wydechowy , i dlatego ciezko kreci wtedy
no troche wkurzajace to ale jest wyzwanie, te silniki sa proste i zbyt wiele opcji tam nie ma. sciagne ten dekompresator i zobacze byc moze ze sie zawiesil jak piszecie
adziad - reasumujac to co napisales o kompresji to troszke sie nie zgodze bo wlasnie kiedy zawiesi sie deko to silnik na jeszcze wieksza kompreche bo nie jest uchylany zawor wydechowy , i dlatego ciezko kreci wtedy
Ale jeżeli coś podeszło, lub sprężyna jakoś się wygieła to może się zawieszać dokładnie w pozycji przeciwnej, gdzie podpiera zawór, o takiej jak na obrazku, lub jakiejś całkiem dziwnie pośredniej..
Edytuj proszę posty a nie pisz jeden pod drugim. Ja jestem wyrozumiały ale Pani Moderator to Cie prześwięci jak tylko zobaczy!!
wiem czytalem o tym deko ale to juz ekstremale przypadki i raczej nie przy nowym walku ktory ma 700 km nalotu
Ostatnio zmieniony przez motorynka37 2018-01-25, 20:00, w całości zmieniany 1 raz
madej [Usunięty]
Wysłany: 2018-01-25, 19:57
nagraj filmik luzów, jak kręcisz wałem , jak się zachowują zawory, jak masz ułożony wałek, Wszystko. Może coś przeoczyłeś a nie napisałeś o tym i dopiero oglądajać fotki filmik zobaczymy.
Możesz też włączyć zapłon pokręcić kołem na 4 biegu i w momencie gdy jest iskra sprawdzić w który miejscu jest tłok i jak są zawory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum