Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Remoncik dominika
Autor Wiadomość
Odcina98 


Wiek: 20
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 15
Skąd: Śrem
Wysłany: 2017-11-06, 18:33   

Szlif składa się z toczenia i honowania. Bynajmniej tak mnie uczyli.. :lol:
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 37
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1760
Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-11-06, 18:55   

Odcina98, nie tylko Ciebie tak uczyli, Życie życiem.
 
 
     
Rados911 
Jeździec bez serca.


Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 27
Skąd: Czersk Pomorskie
Wysłany: 2017-11-06, 19:46   

Mnie ogólnie też ale to było kupę lat tamu A na warsztacie nigdy szlifow nie robiliśmy a skaczący po stranach serwisów robiących szlify oraz różnorodnych forach internetowych zglupialem no ale dzięki ludziska za pomoc będziemy działać w tym temacie :) do wiosny mam czas obym zdarzył na zlocik na rozpoczęcie sezonu



A teraz parę fotek :

20171014_103302.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 2,01 MB

20171102_092305.jpg
Plik ściągnięto 3 raz(y) 1,71 MB

20171026_133050.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 1,5 MB

20171104_122658.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 2,76 MB

 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 547
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-11-14, 11:49   

Rados911 napisał/a:
Olej mi ucieka dość szybko z zbiornika po zgaszeniu ale wiem ze Japonce tak miały


Sprawdź taki mały zaworek o nazwie "check valve" który trzyma olej w ramie. Ja miałem podobną akcję - gaszę moto, ciepły silnik = olej rzadki i po odkręceniu bagnetu słyszałem wręcz takie "gulp, gulp" jak olej spływał na dół.
Pomogła wymiana tego zaworka na nowy. Jeden warsztat próbował regeneracji (na własną rękę, ja ich prosiłem żeby wymienić) ale to nie pomogło - po jakiś 500-700 km po odebraniu moto od nich, problem powrócił.

Nowy zaworek mam od roku, też założyłem przy okazji remontu góry i problemu już nie ma ;-)
 
     
Rados911 
Jeździec bez serca.


Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 27
Skąd: Czersk Pomorskie
Wysłany: 2017-11-19, 20:57   

Ostasz napisał/a:
Rados911 napisał/a:
Olej mi ucieka dość szybko z zbiornika po zgaszeniu ale wiem ze Japonce tak miały


Sprawdź taki mały zaworek o nazwie "check valve" który trzyma olej w ramie. Ja miałem podobną akcję - gaszę moto, ciepły silnik = olej rzadki i po odkręceniu bagnetu słyszałem wręcz takie "gulp, gulp" jak olej spływał na dół.
Pomogła wymiana tego zaworka na nowy. Jeden warsztat próbował regeneracji (na własną rękę, ja ich prosiłem żeby wymienić) ale to nie pomogło - po jakiś 500-700 km po odebraniu moto od nich, problem powrócił.

Nowy zaworek mam od roku, też założyłem przy okazji remontu góry i problemu już nie ma ;-)




Rozumiem ze chodzi o ten zaworek który jest w pompie ? Gdzie dostałeś nowy ? I jaki to był koszt ? Poprawiło się coś po wymianie czy dalej uciekał ale wolniej ?
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 31
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 547
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-11-20, 09:05   

Rados911, chyba tak, on siedzi w pompie. W manualu na stronie 2-1 to jest ten zaworek na schemacie z numerem 4 - "Check valve" się to tam nazywa.
Kosztował ok 150 PLN + uszczelka jednej strony karteru ale jak pisałem - robił mi koleś, który robił mi remont góry więc kupował wtedy więcej gratów do NX-a.
Do dostania jest tylko w Hondzie, nie ma zamiennika.

Po wymianie problemu już praktycznie nie ma. Coś tam bardzo delikatnie spływa ale wczoraj z ciekawości sprawdzałem poziom oleju i siedzi tak samo jak 1,5 miesiąca temu jak ostatni raz jeździłem Dominatorem.
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 30
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1126
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2017-12-08, 00:05   

Rados911,

poniższe tematy powinny być pomocne:

SPŁYWANIE OLEJU Z RAMY - POZIOM OLEJU
KONTROLA UKŁADU OLEJENIA
PORÓWNANIE POMP OLEJU
ELEMENTY POMPY -które mogleś zgubić
ILE OLEJU PO WYMIANIE
Układ smarowania, wydajność, chłodnica, inne ulepszenia
 
 
     
Rados911 
Jeździec bez serca.


Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 27
Skąd: Czersk Pomorskie
Wysłany: 2017-12-11, 18:43   

kmaj, dzięki ale wszystko przestudiowane już :)
 
     
Rados911 
Jeździec bez serca.


Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 27
Skąd: Czersk Pomorskie
Wysłany: 2017-12-16, 12:31   

Montaż ulepszonego sprzęgła ^^

Nie mam pneumata więc zrobiłem na szybko prowizoryczna blokadę kosza.

20171216_102546.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 1,7 MB

 
     
Rados911 
Jeździec bez serca.


Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 27
Skąd: Czersk Pomorskie
Wysłany: 2017-12-30, 13:35   

Długo była cisza ale dziś poszlem pogrzebać w garazu bo przyszły czesci



I teraz pytanko-nie mam kompa a na tele nie pobiore s erwisowki więc czy ktoś mógłby mu podać minimalną grubość tarczek sprzeglowych i przekladek oraz wysokosc sprezyn ?

20171230_121528.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 2,81 MB

20171230_121520.jpg
Nowa i stara sprężyną napinacza-lekka rozbieżność jest :)
Plik ściągnięto 4 raz(y) 2,75 MB

20171230_121712.jpg
Nowy i stary łańcuszek :)
Plik ściągnięto 2 raz(y) 1,73 MB

 
     
Koszoś 


Wiek: 21
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 126
Skąd: Poznań/ Inowrocław
Wysłany: 2017-12-31, 14:36   

limit dla domi z manuala dla modeli 88-89r ale to się chyba nie zmieniło :)

sprężyna: 43,1 mm
tarcza: 2,6 mm
przekładka: 0,3 mm

clutch.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 104,94 KB

 
     
Rados911 
Jeździec bez serca.


Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 27
Skąd: Czersk Pomorskie
Wysłany: 2017-12-31, 18:28   

Koszoś, dziękuję serdecznie :) Szczęśliwego nowego ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 15