Pirelli MT21 z tych co wymieniłeś. Heidenau k60 w rozmiarach od 130 w dół jest bez paska po środku i robi w offie całkiem przyzwoicie, lepiej od chujowej e-09.
Bicio, a to nie wiedziałem o tym K60. Widziałem ją na żywo na rozmiarach większych niż 130 i ten bieżnik to tak średnio bym powiedział wyglądał. Ale teraz jak patrzę w necie, to faktycznie jest ta różnica.
jako użytkownik K60 muszę ją polecić. na szutrze jest całkiem przewidywalna. na asfalcie moto można kłaść a błoto... to już nie mam doświadczenia. mam na niej teraz z 6 tys najechane i jeszcze jej dużo. no i nie ma paska na środku.
Podnieś błotnik choćby i metodą garażową na jakieś blaszki.
Miałem w KLE500 low-fender i wszystko ładnie pięknie było do pewnej niewinnej przejażdżaki po polnej drodze po deszczu - trochę błotka, kilka kamieni i podcięlo mi przód przy 60km/h. Musiałem gada odkręcać, bo nie sposób było ruszyć kołem. Podobne problemy spotkały mnie w tenerce mimo, że sporo miejsca było pomiędzy błotnikiem a oponą - ale to akurat takie "ukraińskie" błoto było.
W tak w ogóle, to nie można tam jakiegoś taniego szczepa zawiasu wrzucić? Albo przynajmniej koła rozmiaru odpowiedniego?
Po wielu rozkminach i braku dostępności Motoza Adventure którego chciałem wypróbować, bo ponoć robi spore przebiegi, wjechał zestaw Pirelli MT21.
W miarę tania opona i mam nadzieję że sprawdzi się do moich heavy-dualsportowych zastosowań.
Temat może nie do końca samochody, ale nie chce zakładać nowego. Kupiłem do auta pierwszy raz opony całoroczne i zauważyłem na nich takie oznaczenie jak na tym zdjęciu. Ktoś wie co to może być?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum