Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-12-11, 19:45
Krzycho, jak jeździsz po asfalcie to super sprawa.
W offie wadzisz o wszystko bo obniżasz moto dość sporo. Oczywiście mówimy tu o ori centralnej w dominatorze.
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2016-12-11, 21:56
wojtekk, Nie wiem czy to ori :) (kiedyś lubiłem gwiezdne wrota). Czyli raczej odradzasz. Zastanawiałem się, bo myślałem,że to praktyczne jak chce się coś dłubnąć przy moto.
Innym rozwiązaniem jest podnośnik do motocykla,ale przyznam, że nie znam funkcjonalności tego. Są jakieś do przodu i tyłu ewentualnie widzę jakiś centralny na zasadzie podnośnika śrubowego. Coś jest godne polecenia? A może ogólnie źle do tematu podchodzę?
Stalowy prostokątny taboret, na 4 nogach + blat z grubszej blachy + kawał gumowej np wycieraczki na blat jako podkładka; podstawa również na 4rech -tylko profil musi być trochę większy aby jedno w drugie wchodziło. w środku wstawiasz mały lewarek hydrauliczny i krzesełko jak malina. moto podniesiesz jak chcesz, dupe posadzisz - sprzęt wielozadaniowy. - tu znajdziesz fotki poglądowe
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=2841
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-12-12, 17:54
Krzycho, kto jak woli. Mogę Ci odsprzedać jak chcesz hihihih.
Zdemontowałem bo przy przejeździe przez jakiś garb możesz zostać bo się moto obniża o jakieś ja wiem 5 cm to minimum.
Przy wymianie koła, zawieszenia czy smarowaniu łańcucha nieoceniona
Ten stojak z ostatniego swojego linka sobie daruj. Dobry do motocykli lekkich.
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2017-01-08, 19:10
Zgubiłem jedną zaślepkę od tylnego zawieszenia można to dopasować lub z czegoś dorobić?
Ja mam coś takiego https://www.leroymerlin.p...42558,l694.html
dodatkowo nałożyłem jeszcze kondona z kawałka dętki rowerowej delikatnie pomogłem profesorem młotkiem i jest git ;) Nie pamiętam dokładnej średnicy ale wydaje mi się, że w moto jest 34mm .
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2017-01-09, 19:58
o, dziękuję :)
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2017-05-01, 16:03
Zdejmując dziś przednie koło stwierdziłem, że trzy z czterech szpilek (takich wkręcanych do lagi) są dorabiane i wszystkie miały zjechany gwint, pewnie kiepski materiał. Nie wiem czy znajdę gdzieś takie oryginalne, ale spróbuję, tylko o co pytać, nazywa się to jakoś? Ewentualnie dorobię ze śrub,choć będę szukał od 8.8 w górę.
Drugie zapytanie to u mnie zaraz za zbiornikiem paliwa zamontowany jest mały filtr (podobny jak kiedyś miałem w maluchu), rozumiem, że wymieniając go mogę wstawić jakikolwiek byleby się mieścił? Nie będzie to łatwe, bo od drugiej strony dostęp jest tragiczny.
Ostatnio zmieniony przez Krzycho 2017-05-01, 19:16, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2017-05-01, 18:30
Ja też mam takie krzesełko od Alibaby, dziękuję Adam,i nie mam żadnego problemu ze stawianiem dominatora na krzesełku i ze zdejmowaniem też nie, robię to gołymi rękoma, bez żadnych pomocy. W garażu nieoceniona pomoc.
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2017-05-01, 19:33
Ja kupiłem cetralną, ale zastanawiam się,czy ją montować eeee, i podnośnik/krzesełko też sobie zmontuję
Jeszcze jeden dopyt - w reflektorze przednim żarówka a ścilej całe jej klosz jest luźne i podczas jazdy światło trzęsie się, rozbiera się reflektor, ewentualnie ustawia się jakość pozycję świateł?
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2017-05-02, 07:09
Krzycho napisał/a:
trzy z czterech szpilek (takich wkręcanych do lagi) są dorabiane i wszystkie miały zjechany gwint, pewnie kiepski materiał. Nie wiem czy znajdę gdzieś takie oryginalne, ale spróbuję, tylko o co pytać, nazywa się to jakoś? Ewentualnie dorobię ze śrub,choć będę szukał od 8.8 w górę.
To jest po prostu gwint chyba M6 nie pamiętam dokładnie
Wymieniłem 3 bo były zjechane ale na szybko dostałem tylko twardość 8.8 - jaki jest efekt widzisz sam.
Zamów sobie twardsze i wymień, nie dawałem tam kleju więc powinno się wykręcić bez problemu, nawet chyba lekko je przesmarowałem pastą miedzianą aby w razie czego (wymiany na twardsze) nie okazało się że się zapiekły w aluminium.
Krzycho napisał/a:
Drugie zapytanie to u mnie zaraz za zbiornikiem paliwa zamontowany jest mały filtr (podobny jak kiedyś miałem w maluchu), rozumiem, że wymieniając go mogę wstawić jakikolwiek byleby się mieścił? Nie będzie to łatwe, bo od drugiej strony dostęp jest tragiczny.
Wstaw jakikolwiek który Ci się zmieści i do którego będzie pasowała średnica przewodów paliwowych.
Gdybyś wymieniał również przewody to zakładaj porządne (nie koniecznie transparentne) przewody które się do tego nadają. Jak założysz jakieś gówno przezroczyste rurki które twardnieją pod wpływem paliwa to Ci je awaryjnie zdemontuje jak się zobaczymy.
Krzycho napisał/a:
Jeszcze jeden dopyt - w reflektorze przednim żarówka a ścilej całe jej klosz jest luźne i podczas jazdy światło trzęsie się, rozbiera się reflektor, ewentualnie ustawia się jakość pozycję świateł?
Który element Ci lata:
- żarówka
- odbłyśnik
- cała lampa (względem stelaża)
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2017-05-02, 14:35
No to ja też dorobiłem z 8.8, hmm, myślałem, że wystarczy.
Temat lampy na razie odkładam, zajmę się nią robiąc prędkościomierz.
Filtr, tak zrobiłem, przewody zostawiając te co były.
Jak zwykle dziękuję Dawidzie.
Pytanko jeszcze, ta czarna rurka u mnie kończy się niczym w okolicy gaźnika, od czego to i gdzie podpiąć.
Drugie pytanko, niepokoi mnie po demontażu przedniego koła widoczny odstęp na ośce, tak to powinno wyglądać, czy coś zgubiłem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum