Dołączył: 10 Gru 2014 Posty: 64 Skąd: Warszawa Ochota
Wysłany: 2015-02-26, 20:26
tomek77 napisał/a:
nav napisał/a:
L ma zabierak, R zębatka jest przykręcana do koła
oj chyba nie
Hm, rzeczywiście... Chyba naoglądałem się za dużo dłubanin ;)
manius [Usunięty]
Wysłany: 2017-03-28, 19:55
witam wszystkich znawców ;) posiadam teraz honde FMX, i ma zmieniony cylinder z tego co widze na ten od NX, i tutaj pytanko, jak wygladała różnica w tych uszczelkach pod głowice? bo czytałem gdzieś ze do FMX mają jakies wyjscie do dopalania spalin... i sie zastanawiam czy ktos wlasnie takiej uszczelki nie wlozyl do cylindra od domina bo puszczaja mi spaliny jakby spod głowicy, a uszczelka jakby troche wystawała i szukam sobie wytłumaczenia ;)
jezeli głowica jest z tymi kanałami do jakiegoś tam poje....ego dopalania , to te otwory nalezy zaspawać ,jesli do zestawu zawita cylek od wersji takiej ,ze to określe mniej EKO, sama uszczelka moze wystawać .ale niestety tez będa w polowie widoczne tak teoretycznie te kanałki , wydaje mi sie ,że moto powinno dośc dziwnie pracować .
manius [Usunięty]
Wysłany: 2017-03-29, 20:38
jak dla mnie pracuje dobrze ;) tyle tylko ze slychac przy dodawaniu gazu charakterystyczny gwizd uciekajacych spalin( cos jak w aucie spod kolektora) sezon przejzedze a w zimie sie rozbierze i zobaczy ;) a ma ktos schemat jak to powinno wygladac ?
Prześledź cały, na końcu są rozwiązania które mogą Ci się przydać;]
dzieki dzis zdjalem główke bo mnie irytowaly te przedmuchy, winą była niedokręcona śruba głowicy, bo ktos zniszczyl gwint w cylindrze i zrobił holykoly;) przerobie to na tulejke i bede składał ( w glowicy jakis magik zniszczyl 70% gwintów i tez trzeba bedzie tulejowac...) a dwa i głowica i cylinder jednak wersja bez eko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum