Regeneracja głowic Tyczyn koło Rzeszowa 664 966 640 moze sie komus przyda ...mi zrobili tą głowice...tylko tak jak mowie wysylali gdzies do fabryki do warszawy stare zawory ...ale przez telefon to nie wiem czy chłop cos wam powie przez tel bo wiadomo nsjlepiej samemu widziec...no sle mi tam zrobili 😊
fh1216 [Usunięty]
Wysłany: 2016-12-12, 20:13
Wymienilem ten simmering i nadal to samo...nie wiem dokladnie czy objawy sa identyczne czy troche mniejsze bo jeszcze za malo jezdzilem...ale tak czy siak wymiana simmeringa nie wyeliminowała usterki...obawiam sie ze pewnie pompa zaczyna słabnąć... I takie pytanko jedno jeszcze mam...czy po odkreceniu z lewej strony silnika tej duzej srubki na imbus tej co centralnie na wał korbowy wychodzi przy magnecie...to czy po tej stronie silnika powinien znajdowac sie olej?
fh1216, jeżeli masz pełen stan oleju na bagnecie i postawisz moto na nóżce bocznej to olej zazwyczaj wylewa się tym otworem inspekcyjnym. Magneto chłodzone jest olejem, podczas pracy bardziej jego oparami. Wątpię że to pompa, u mnie po 2krotnym zmieleniu silnika i implozji filtra siatkowego od zassanego miału aluminiowego (pęknięty wał zdawczy skrzyni wyborował karter) pompa wyglądała dość dobrze i nadawała się do dalszej pracy. To najlepiej smarowany element silnika. Ale różne się przypadki potrafią przytrafić...
fh1216 [Usunięty]
Wysłany: 2016-12-14, 16:54
no nic..narazie pozostaje mi tylko zajrzec go glowicy na stan wałków i sprawdzic drożność kanałów olejowych...ale to w przyszlym tyg raczej...jeszcze jedno pytanko..ile tarcz sprzeglowych jest w nx ? 4 czy 6 ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum