Witam, w ciągu tygodnia załatwiłem dwu krotnie klamkę hamulca i dwu krotnie uchwyt sprzęgła... przed złamaniem drugi raz kompletu miałem poluznione mocowania żeby się obrucily w razie gleby a tu lipa... mocowanie sprzęgła w crf jest tak cienkie że to nie porozumienie, według mnie to klamka powinna strzelać zanim strzeli jej mocowanie no ale jak widać fabryka zaprojektowała inaczej:/ aktualnie idzie już do mnie 3 klamka, która zaraz mam zamiar podgrzać i wygiac odpowiednio a nadmiar skrócić, może to pomoże? Jakie macie patenty na nie łamanie klamek? Łamane klamki-Według mnie jeśli taka klamka dostanie strzała od dołu to i tak peknie, czy się mylę? Pozdrawiam i dzięki wielkie
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-09-22, 12:22
kubas9311 napisał/a:
Jakie macie patenty na nie łamanie klamek?
boczne koła aby się nie wywracać
A tak serio to irytujący problem, założyłem do siebie handbary z nadzieją że klamki będą bezpieczne, a tu lipa, szczęścia tylko tyle że łamiąc się, klamka sprzęgła skróciła się na idealną długośc i jest lepiej niż przed wywrotką
kubas9311 dobrze kombinujesz, utnij tak ze 4cm, oszlifuj i końcówkę podegnij żeby było wygodniej używać. To samo chcę u siebie zrobić bo szkoda kasy na nowe, a to nie są tanie rzeczy
Zauważyłem, że handbar odkształca się przy glebie do tego stopnia, że opiera się właśnie o tą nieszczęsną końcówkę klamki. Po skróceniu powinno być ok.
kubas9311, Już kiedyś pisałem, że wszystkie klamki ucinam na dwa palce. Po tym zabiegu przy wywrotce moto opiera się na manetce a nie na klamce. Jeżeli to nie wystarczy i mocowania będą się łamać dalej zamiast klamek to można klamki podpiłować (tak jak to w wielu już jest z 2cm przed końcem) ale trochę bliżej mocowania...
Nie mogę znaleźć obrazka, ale w xr mam całe mocowanie i klamkę chyba z cr250 i klamka ma odlane takie przewężenie (jak nadpiłowanie) co ma na celu odłamanie się jej w tym miejscu w razie kolizji a nie dalej z mocowaniem.
W tym sezonie wożę zapasową półklamkę sprzęgła , zajmuje w toolboksie niewiele miejsca , właśnie na rogaczu sie przydała , jesli ją odwrócić może będzie pasowała do hamulca ?
Kończąc temat klamek. Sprzęgłową udało się trochę lepiej podgiąć na końcu. Hamulcowa twardsza, widać brembo dało lepszej jakości stop alu.
Reasumując: ergonomia i funkcjonalość bez zarzutu a szansa na ułamanie przy samej pompie dużo mniejsza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum