Zrobione:
Rama i wahacz wypiaskowane i pokryte lakierem proszkowym.
Wymieniony amortyzator tylny na SV.
Została przedłużona stopka, dorobiona szyba (aktualnie już nie jest kanciasta - a ładnie wyprofilowana - widać na zdj nr 39)
Lagi mają nowe uszczelniacze, olej i harmonijki.
Łożyska w kiwaczce wyczyszczone i przesmarowane. Wymienione też zimeringi.
Moto dostało nowe opony (Trailmax), wzmocnione dętki , nowe klocki (Nissin), nowe filtry, olej silnikowy etc.
Wymieniony zacisk hamulcowy (nowe marzetki i płyn).
Wymienione łożyska główki ramy.
Każda śrubka odrestaurowana.
Nowe filtry.
Wszystkie regulacje, dolewki, smary generalnie + do teraz na bieżąco.
W zestawie do moto: centralka (nie zamontowana) i części : lampa, liczniki, linki, klamki, świece, stelaż z kierunkowskazami, zapasowe dętki, druga czacha / owiewka przód + drobiazgi
Do zrobienia zostało:
1. plastiki (owiewki) szpachlowanie drobnych uszkodzeń + malowanie i oklejanie napisów / grafik
2. silnik: malowanie
3. kolektor: malowanie (mam farbę i nowe uszczelniacze oryg. - wszystko ze starymi w porządku, kupiłam bo przy okazji demontażu kolektora do malowania warto je wymienić)
4. kanapa
...czemu nie zostały zrobione? zabrakło czasu i pieniędzy, potem sezon się zaczął i tak jeździ cały czas :)
WSZYSTKIE uszkodzenia wizualne (zadrapania, pęknięcia) moto już były kiedy kupowałam.
Mnie nie zdarzyło się szczęśliwie dodać moto żadnej blizny - mimo,że przejechane mamy baaaardzo wiele różnych dróg :) może dlatego te zadziory nigdy mnie nie ruszały.
Technicznie:
motocykl bezwypadkowy;
silnik + wszystkie podzespoły: igła; wszystko oryginalne, niekombinowane.
Napęd 1/3 zużycia.
Nigdy nie zawiodła. Cały czas bardzo dbam.
Spalanie 3,4 - 3,6L / 100 km
Pojemność baku: 9L +1,5L rezerwy
Maksymalnie przejechałam bez tankowania 289km i szczęśliwie zobaczyłam stację :)
nie dobrnęłam do dna - więc ciężko mi powiedzieć jaki jest zasięg :)
Prędkość max motocykla to 120 km/h - idzie nią bez trudu ale wątpliwie przyjemna to jazda. Trzymając 110 km/ h ma 6.2tys obrotów (przy normie jazdy 5 - 5,5 tys) i na dłuższe przeloty 110 spełnia optymalne warunki.
nie mam pewniaka
szukam...
ciężko się doczekać NX650 w stanie do jazdy na kilka sezonów... te co lepsze "na oko" wymagają sporych inwestycji; może v2? szukam... na pewno nie ma opcji by przerwa między modelami trwała dłużej niż tydzień
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum