Tak w skrócie: serwisówka zaleca olej 10w40 półsyntetyk. Poza tym wielu mówi, żeby lać olej, który nazywa się motocyklowy Obojętnie jaki, bo i tak za 3tys km przebiegu go musisz wymienić Najlepiej z filtrem oleju
kamilu08 [Usunięty]
Wysłany: 2016-03-28, 20:53
Jak komuś wciąga 500ml na 1000km (a to całkiem normalne chyba:P , szczegolnie w terenie) to do 3000km na wymiane pozostanie 0,5 litra
Bicio, podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami. Syntetyk 5w50 10w50 10w60. To najlepsze rozwiązanie szczególnie latem. Nie trzeba lać motocyklowego oleju, to czysty chwyt reklamowy. Tylko oleje 5w30 0w20 mają na tyle dodatków myjących, że sprzęgło może się ślizgać. Oleje 10w40 będą sprawiać, że silnik będzie miał mniejsze opory ruchu, ale podczas intensywnej jazdy latem w terenie film olejowy okazuje zię zbyt cienki.
Nie jest to uniwersalna teoria. Stosować ją można do naszych wiatrołapów. Nowoczesne silniki na wodzie zadowolą się niższymi lepkościami.
kamilu08 [Usunięty]
Wysłany: 2016-03-29, 12:14
Ja kupiłem motul 20w50 jest gęsty jak sos , nastepny bedzie 10w50
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum