Zabezpieczenie: 19283
Wiek: 101 Dołączyła: 26 Maj 2011 Posty: 386 Skąd: devil's den
Wysłany: 2014-05-13, 18:50
tyle jest spekulacji.. ale opcja CRF1000 (buahahaha jak to brzmi!) sprawia, ze sie slinię
no i w tej formie to bylaby niezla sensacja.. Pan Hąda zdeklasowałby 'rywali' czyli wszystkie wielkie turystyczne pseudoenduro, a nawet tę najmniej pseudo - nową singlową tenerkę. ale obawiam się, że konstrukcja CRF Rally nie przyjęłaby litra.. who knows
patrząc na ostatnie lata i nowe wypusty w rodzaju TCXów, obstawiam albo strzał i szach mat, jak powyższe teorie, albo klapę tak dotkliwą, ze az strach będzie o niej pisac..
w kazdym razie akcja marketingowa nakreca się sama.. legenda powstaje z popiołów.. kto by się nie oglądnął..
patrząc na ostatnie lata i nowe wypusty w rodzaju TCXów, obstawiam albo strzał i szach mat, jak powyższe teorie, albo klapę tak dotkliwą, ze az strach będzie o niej pisac..
Hondy TCX to nie znam, ale PCX wygląda całkiem całkiem, ciekawe czy są kostki na koła 14"
Zaczynam powoli wierzyć w tą CRF 1000, szkoda, że r-twin a nie v-ka. No tak czy siak ciekawość mnie zżera czy będzie się na co przesiąść za parę lat ze spokojnym sumieniem
tomi [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-12, 15:26 Nowa africa, jesień 2015
jako ze prawie pomacalem sobie z bliska w realu to wrzucam
zlote fele i podwojny wydech, po paru glebach juz by sie nie mialo co psuc i byloby lzej o caly zadupek tylny no i wtedy mozna jezdzic, nie psujac sobie sandalow (patrz dzwignia biegow )
Sporo osób w ostatnim czasie miało styczność z tym motocyklem w ostatnim czasie. Miałem i ja
Tydzień temu miałem okazję przymierzyć się do wszystkich najnowszych modeli (chyba każdej marki) na "Motorcycle Show Montreal". Oczywiście w obszarze Hondy główne miejsca zajęła tematyka nowej Afry. Mieli modele z automatyczną jak i manualną skrzynią biegów. Moje pierwsze odczucie było takie, że motocykl jest mniejszy niż myślałem bazując na filmach i fotografiach - może również spowodowane było to tym, że wcześniej przymierzyłem się do kilku większych takich jak np. GS1200 Adventure. Odczucie maiłem jakbym siedział na czymś podobnym do naszych Dominatorów.
Ciekawiło mnie jak sprawdza się automatyczna skrzynia w terenie. Przedstawiłem panu opisującemu zasadę działania tej przekładni sytuacji, w której zmuszeni jesteśmy użyć sprzędła jadąc z większą prędkością. Pokazał, że skrzynię można przestawić w tryb off-road i wtedy motocykl się sam domyśla co zrobić Przekonam się jak będę miał okazję sam się przejechać
Co ja bym zrobił - chciałbym mieć wersja czerwona + złote fele + czarne gmole - tak z przyzwyczajenia...
Wrzucam trochę zdjęć z zewnątrz i kilka z przekroi silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum