Krzycho, 200 pln to koszt łańcucha, dobrze wymienić sprężynę napinacza to kilkanaście pln w serwisie, ale czasami trzeba też ślizg wymienić (ale to się okazuje po rozbiórce)
Będziesz potrzebował dynamometru (o ile mnie pamięć nie myli 120nm) do dokręcenia zębatki wału korbowego.
Uszczelki pokrywy sprzęgła i pod kapą zaworów zazwyczaj idzie wykorzystać jeszcze raz
Po kolorze osłon lag, bo widać że są oryginalne, wnioskuje że jest to rocznik przejściowy japoniec-włoch 94-95r.Tylko po co go malować skoro ma taki mały przebieg.W oryginale był biały, wiec może dlatego?
Nie jestem Szerlokiem tylko po zdjęciach malowania dominatora http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=171
doszedłem do rocznika.Siedzenie powinno być też czerwone, więc z pewnością było wymienione,reszta wraz z tłumikami i plastikami w tym roczniku się zgadza(mam takiego motonga z rocznika przejściowego).Przy zakupie czasami warto popatrzyć na zdjęcia w jakich rocznikach jakie było malowania.Wtedy wiemy co jest w oryginale a co zostało przerobione, tak jak w tym przypadku?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-12-31, 16:57
jarkow, kolor silnika podpowiada, że jest to starszy model. Tak na szybko wydechy minimum 95 rok, felgi max 94 jak piszesz. Silnik raczej max 90-94 rok bo kolor mi się dekla mieni
Kumpel dziś podesłał mi ogłoszenie to samo co zalinkowała Managa (ten z grójca) bo się rozgląda za NXem. Też mi się rzucił na uszy rozrząd. No i nie wiem co to za nowy napęd co po założeniu ma naciąg na końcu Plus przednia opona jakaś normalna do tej e09 to się robi pakiet startowy koło 1000 zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum