Nie pytam o kwestie estetyki (jako, że de gustibus non disputandum est) ale o:
1) Montaż: Czy to wejdzie? Widzę, że w popularnym Polisporcie jest taki plastik (stelaż), który robi dystans od lag. Ja chcę mieć zegary i myślałem o montażu jak u adziada.
2) Elektrykę: Bo w tej lampie są 2x20W żarówki + te LEDy. To się da podłączyć? Czy elektrownia "wyrobi" z ilością prądu do zasilenia tego?
Pytam, bo pomysł pt. "Zmień ryja swojej krówki" chodzi mi po głowie, mocno
Hahaha, świetnie - tym bardziej, że szukam teraz też kasku w offa
Bart76 napisał/a:
ja bym dodał jeszcze fosfo szprychy i różowy korek do wlewu benzy....
Ostasz daj se luz tym bardziej za takie $$
Za późno... Widziałem te wszystkie odchudzone zmoty i mnie to zarajało. Co do ceny lampy, to tania nie jest ale i tak jest tańsza od popularnego Polisporta. A chyba najgorsze jest to, że ta z linku zaczęła mi się naprawdę podobać
Ale nadal nie jestem pewny czy to cudo w stylu robota podejdzie do krówki... I co z tym zasilaniem, czy alternator uciagnie 2x20W.
Ostasz, ale sobie chyba jaja robisz skoro w dominatorze masz żarówkę H4 60/55w a Ty się boisz czy uciągnie 2x20w . w dominatorze chyba mamy 180w na wyjściu z alternatora .
Z całym szacunkiem dla wszystkich motających, nie widziałem jeszcze NXa zrobionego na hard enduro żeby wyglądał fajnie. Czego wy chcecie od tej czachy i boczków? Przecież to jest właśnie linia tego motocykla i każda zmota ta linię psuje. Wystarczy dłubnąć zadupek, zmienić zawiecho na jakieś konkretniejsze, wysoki błotnik, wywalić sety pasażera, ewentualnie wydech 2w1, odkręcić parę zbędnych dupereli, wywalić zegary i jest fajne enduro. Nie produkuje się już praktycznie singli z owiewkami, a w NX są rzeczy zdecydowanie mniej rally do zmotania niż plastiki.
Ostasz, ale sobie chyba jaja robisz skoro w dominatorze masz żarówkę H4 60/55w a Ty się boisz czy uciągnie 2x20w . w dominatorze chyba mamy 180w na wyjściu z alternatora .
No jaj sobie nie robię - po prostu pytam, choć faktycznie to może być czysta matematyka Niemniej wolałem zapytać, bo gdzieś tu na forum czytałem wątek, że alternator w NX-ie jest słaby.
Bicio napisał/a:
Z całym szacunkiem dla wszystkich motających, nie widziałem jeszcze NXa zrobionego na hard enduro żeby wyglądał fajnie. Czego wy chcecie od tej czachy i boczków? Przecież to jest właśnie linia tego motocykla i każda zmota ta linię psuje. Wystarczy dłubnąć zadupek, zmienić zawiecho na jakieś konkretniejsze, wysoki błotnik, wywalić sety pasażera, ewentualnie wydech 2w1, odkręcić parę zbędnych dupereli, wywalić zegary i jest fajne enduro. Nie produkuje się już praktycznie singli z owiewkami, a w NX są rzeczy zdecydowanie mniej rally do zmotania niż plastiki.
Bicio linia NX-a też mi się podoba. Ale szkoda mi tych boczków i czachy żeby je zniszczyć czy połamać w terenie - a glebię srogo, bo się uczę. A jak sam zauważyłeś takich singli jest coraz mniej więc chciałbym zachować swojego we względnie dobrym stanie. Dlatego to co mi przychodzi to głowy, to taka zmota ale zrobiona tak, że będzie można stosunkowo łatwo wrócić do stanu oryginalnego, jak już dorobię się drugiego moto do ściurania w offie (i mam tu na myśli głównie WR450f )
Znalazłem dzisiaj w garażu lampę acerbisa od jakiegoś enduro taką o:
w oryginale żółta, przemalowana sprayem na czarno. Brakuje oprawek na żarówki i jedno mocowanie było spawane, ale trzyma się kupy. Nie będzie to pewnie plug&play, ale nie będzie też jakiejś mega rzeźby z montażem. Jak ktoś chętny to zapraszam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum