michal750, Impulsator jest podpięty jedynie pod moduł, więc tylko moduł mógłby go zabić w co nie wierzę. Jak ty mierzysz ten impulsator?? Może cycek ten metalowy na wale jest blisko i wtedy masz inną wartość, bo właśnie wtedy daje impuls na moduł i rezystancja jest inna... no ale to raczej oczywiste. A kwestie czujnika w stopce, czujnik luzu, przełącznik zapłonu, czujnik w sprzęgle sprawdzony. Bo może przez to nie masz iskry. Wiele razy się okazywało, że ludzie nie mieli iskry bo tylko się czujnik stopki popsuł. Może szukasz w module impulsatorze a to oderwany kabelek od guzika zapłonu??
michal750 [Usunięty]
Wysłany: 2015-09-06, 16:27
Impulsator sprawdzam miedzy dwoma kablami, w/g ksiazki serwisowej ze strony co mi Kolego podales. Nie mam czujnika stopki nawet miejsca na niego nie mam, czujnik sprzegla jest ale nigdy nie dzialal. Za to mam czujnik luzu. Wiec mimo ze mam luz, nie odpale motocykla bez zielonej kontorlki. Moj motocykl moge odpalic tylko na luzie z zielona kontrolka. O jakim cycusiu piszesz? Pokrece silnikiem i sprawdze opor jeszcze raz. Za 4 dni mam jechac na zlot i bilet juz zaplacony mam , grrrrr.
W jaki sposob jest sterowany czujnik stopki? Gdyz kupilem nowy impulsator do Hondy XR z czujnikiem stopki. Jesli masa to pewnie powinienen podpiac mase do impulsatora?
Najdziwniejsze ze moj motocykl nie mial problemow w gorace dni, mial problemy z rana ponizej 20 stopni.
[ Komentarz dodany przez: adziad: 2015-09-08, 08:33 ]
chyba Ci się impulsator z modułem cdi myli;]
1.Masz dominatora z roku 88-89 rd02, który nie miał czujnika w stopce.
2.Kupiłeś moduł od xr650L (nx650 rd08) który jest dostosowany do pracy z czujnikiem stopki. Też dziś włożyłem taki moduł z ebay do rd08. Działa i jak opuści się stopkę i wrzuci bieg to zapłon ginie...
Prawdopodobnie musisz zmodyfikować lekko instalację. Moduł ma 6 styków. Cztery to jedna wtyczka i tej nie ruszasz. Dwa pozostałe zamknięte w podwójnej wtyczce (odepnij i zmierz we wtyczce, nie w module) to:
a) włącznik zapłonu, czyli jak włączysz zapłon czerwonym przełącznikiem po prawej stronie kiery to na wtyczce pojawia się 12v. Jeżeli zapłon wyłączony to jest tam 0V. U mnie przewód czarno biały
b) Sygnał z czujnika stopki. U mnie jest tak że silnik pali i ma iskrę gdy nóżka jest złożona na wtyczce pojawia się masa (0-pojedyncze ohmy między pinem a ramą). Gdy nóżka jest wystawiona to jest tam rozwarcie (nieskończoność ohm). Kabelek ma u mnie kolor zielono biały.
Powinieneś skontrolować co u Ciebie dzieje się na kabelku zielono białym jeżeli jest. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo że trzeba tam podpiąć na stałe masę.
Ale powinien to potwierdzić ktoś kto ma rd02 88-89 bez czujnika stopki. Modułowi nie powinno się nic stać od samego podpięcia masy w tym miejscu.
Tutaj masz zobrazowane podpięcie do cdi (Zundbox) czujnika stopki przewodem G/W (Saitenstander....) łącznie z lampkami to sygnalizującymi na desce rozdzielczej w instalacji rd08, ale u Ciebie wystarczy, że podepniesz tam masę tak jak pisałem wyżej, taką mam teorie przynajmniej:D
Jeszcze co do czujnika sprzęgła. Do switcha w klamce idą dwa kabelki. Jeżeli switch nie działa to powinieneś je odpiąć i złączyć razem (zmostkować). Wtedy już nie będziesz musiał szukać luzu aby odpalić silnik;] Oczywiście klamkę sprzęgła radzę trzymać zawszę podczas odpalania:D
michal750 [Usunięty]
Wysłany: 2015-09-16, 02:32
Na razie odsylam impulsator do sprzedawcy. Dzieki ADZIAD za DUZA pomoc. Jak kupie nowy, bede mial co robic. Na zlot pojechalem samochodem a przynajmniej duzooo piwa zmiescilem w cooler. Mialem w co wlozyc ta duza lodowke. Zdjec ze zlotu nie mam, tylko z wyjazdu gdyz robienie zdjec bylo zagrozone konfiskata telefonu, he he he. Dzieci tam nie bylo .....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum