Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: managa
2015-07-02, 07:28
Pomorskie - userzy, fachowcy
Autor Wiadomość
Jachu
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-01, 07:36   Pomorskie - userzy, fachowcy

Cze.
Takie pytanko: kto z Gdańska lub pomorskigo ujeżdża Dominatora? Czy są w mojej okolicy jacyś fachowcy od tego sprzętu? A może jedno i drugie, fachowiec który ujeżdża > chętnie się spotkam nie nie tylko pogadać ale i polatać ...
 
     
Radox
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-06, 18:57   

Zapraszam w stronę wody, Kierunek Międzyzdroje możemy Polatać ;)
 
     
Jachu
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-02, 07:24   Spec w pomorskim

Cześć

Mam problem z Dominatorem; po przerwie zimowej zaczęło się coś kopać niesamowicie, jakieś stukanie którego nie może zdiagnozować żaden z trójmiejskich mechaników, do tego wariuje na wolnych obrotach, raz nie reaguje na kręcenie śruba obrotów, po dodaniu gau okazuje się że wchodzi na wysokie i nie chce zejść (tak jakby kręcenienie śrubą jednak zadziałało) Już 2 mechanik stwierdził że "nie ma czasu na zabawę z takim starociem" bo koszty będą duże a może się okazać że nic z tego nie będzie. Ja twierdzę że to kwestia podejścia z sercem i wiedzą; dlatego szukam kogos z okolic Gdańska kto się pochyli nad problemem.
Polecicie kogoś?
 
     
Jachu
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-03, 16:57   link

Witam

brak odzewu jak widzę, rozumiem że cięzko tu u nas o fachowca :-(

wrzucam link, może zdalnie coś doradzicie
moto rozgrzane,

https://youtu.be/vwITR226VNo
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2015-07-03, 17:03   

sprawdź króciec dolotowy może masz pęknięty ten miedzy gaźnikiem a cylindrem ;-)
 
 
     
Jachu
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-03, 17:14   

jest nowy, cały
 
     
f4u 
Marek


Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 601
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-07-03, 18:38   

sprawdź czy linka ssania działa poprawnie to po pierwsze po drugie zobacz czy w momencie przygasania obrotomierz spada do zera.
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2015-07-04, 05:00   

powiem ci ze takich falujacych obrotow to chyba jeszcze nikt nie miał :lol:
pierwsza sugestia to chyba podmienic gaznik na jakis inny pracujacy
da sie pomimo tego jechac czy nie probowales?
 
     
Jachu
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-04, 09:12   

jechać sie da, tyle że gaśnie na wolnych, trzeba go cały czas trzymać; tez obstawiam problem z gaźnikiem; dziwna jest regulacja wolnych obrotów: jak podkręcam to w ogóle nie reaguje (nie zwiększają się) zrobie 2-3 obroty i nic ale wystarczy dodac gazu manetka i wchodzi na obroty i nie chce zejść, wtedy dopiero "zauważa" że śruba jest podkręcona.
No i te falujące obroty, takie krztuszenie się; mechanik mówi że tak jakby łapał lewe powietrze.

Osobna sprawa to stukanie, to nie są zawory bo to sprawdzone na bank; mechanik obstawia swożeń tłoka ...

Ssanie pracuje tak jak powinno;
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2015-07-04, 18:22   

to ze wolne obroty sa dopiero po przegazowaniu to normalne
ale co to tak ci faluje to wróżyć tylko można bez grzebania :-?
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-07-04, 20:48   

Wykręć całkowicie śrubę od tzw. wolnych obrotów i załóż nowy oring , bo pewnie już go tam nie ma :mrgreen:

albo to stukanie może być oznaką latającego gniazda( patrz-problem z wolnymi obrotami)
 
 
     
red_eyed_rider
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-04, 21:49   

Raviking napisał/a:
Wykręć całkowicie śrubę od tzw. wolnych obrotów i załóż nowy oring , bo pewnie już go tam nie ma :mrgreen:

albo to stukanie może być oznaką latającego gniazda( patrz-problem z wolnymi obrotami)


Czasem jest też tak ,że końcówka tej śruby w niewyjaśnionych okolicznościach zniknie, tj zardzewieje/zapiecze się i przy próbie wykręcenia odpada. Miałek tak w gaźniku keihina w CX500.
 
     
Jachu
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-17, 16:37   

pomierzyłem cewkę, serwisówka mówi że na zaciskach powinno być 04-06 Ohm; u mnie najmniej pokazało 08ohm; czy to w granicach błędu? pozostałe pomiary mieszczą się w serwisowych ramach
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13