Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2011-06-03, 23:57
No i czego to się człowiek nie dowie na starość - czyścić rozumiem po każdym wykendzie czy jakoś rzadziej? Rozumiem, że ta nafta najlepiej, ale trzeba zdjąć łańcuch czy tak też się da? Zielony to pytam...
naftą i szczoteczką do zębów albo pędzelkiem. Zdejmować nie trzeba, jak sie mocniej zabrudzi to na zdjętym kole sie łatwiej czyści. I masz racje z tym łikendem bo po każdej wyprawie powinna być kontrola :)
To już of top: ale co do mycia łańcucha, używam do tego nafty i pędzelka a na koniec wydmuchuje najdrobniejszy brud sprężonym powietrzem (nie takim z puszki tylko z kompresora)
Radox [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-31, 17:43
Chcę wymienić zębatki przód+tył = łańcuch co polecacie do 1988roku dominka ?
jaki zestaw najlepiej kupić ? oczywiście nie za bardzo drogi
pewnie by spasowała a tak wogole to ona byla wczesniej wystawiona tez za 45zl tylko teraz chce za nia 65, ciekawe
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-09, 13:46
Słuchajcie jak teraz mam orginalne w japońcu czyli 15/47 tak ?
5 bieg 4 tys -90 km/h
5 tys -100
6 tys -110
7 tys -120
Dalej nie wiem nie próbuję , normalne to jest ? Jaki zestaw zapodać żeby było lżej na trasie np 100 km /h przy 4 tys na 5 biegu
mniejszy tył, pewnie jakies 43 zęby albo 16 do przodu
tutaj z listy wybeirz dominatora i sobie popatrz http://gearingcommander.com/
3zeby z tylu lub 1 z przodu to mniej wiecej 5kmh roznicy na biegach
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-09, 16:11
MaciekTOS napisał/a:
Słuchajcie jak teraz mam orginalne w japońcu czyli 15/47 tak ?
5 bieg 4 tys -90 km/h
5 tys -100
6 tys -110
7 tys -120
Ja mam 14/47 i też tak mam:)
Ostatnio zmieniony przez managa 2012-05-09, 16:19, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum