Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ga 1/4 nik mała membrana
Autor Wiadomość
maniek 


Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 252
Skąd: Piła
Wysłany: 2013-03-23, 18:51   Ga 1/4 nik mała membrana

Witam
DO czego jest ta mała membrana z boku ga 1/4 nika ?

Mam w niej małą nieszczelność czym to połatać jakimś klejem cyjanoakrywlowym elastycznym ?



Jak by ktoś szukał zamiennika dużej

http://www.motorradbay.de...r-p-2275-2.html
 
 
     
maniek 


Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 252
Skąd: Piła
Wysłany: 2013-03-25, 21:57   

membrana połatana za pomocą PATTEX Klej Repair Extreme , nie straciła nic na swojej giętkości, kwestia czy klej wytrzyma.


Kojarzy ktoś co będzie się działo po odłączeniu wężyka ga 1/4 nik ---> ustrojstwo z lewej strony silnika (i do czego to ustrojstwo jest potrzebne ?)

Czy ta mała membrana ma coś wspólnego z hamowaniem silnikiem ?
 
 
     
madart 


Wiek: 99
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1730
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-03-26, 05:20   

chodzi ci o puszke dopalania spalin? chyba sie po prostu nie otworzy tam zaworek
 
     
maniek 


Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 252
Skąd: Piła
Wysłany: 2013-03-26, 06:34   

a w jakim momencie otwiera się zaworek ?
 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 29
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1120
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-03-26, 11:23   

maniek, -> Dopalacz / Puszka mocy / Eko-puszka posty 5 i 6.
 
 
     
maniek 


Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 252
Skąd: Piła
Wysłany: 2013-03-26, 15:03   

kmaj napisał/a:
maniek, -> Dopalacz / Puszka mocy / Eko-puszka posty 5 i 6.


thx za linka :)

wracając do małej membrany , wydaje mi się że załącza się ona w momencie gdy przepustnica uchylna jest zamknięta a występuje duże ssanie jak w przypadku hamowania silnikiem, ma ona za zadanie przywrócenia właściwego składu mieszanki która jest zubożona w wyniku wymuszonego ssania a zamkniętego dopływu paliwa .
Mam rację ?
 
 
     
Artek 
młody


Wiek: 24
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 560
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-11, 17:31   

jak próbuję wdmuchnąć powietrze przez ten zawór air cut to powinienem czuć duży opór,czy powietrze ktore próbuję wdmuchnąć powinno swobodnie przelatywać bez oporów,bo teraz jak dmucham to ledwo,ledwo co idzie tak jak by było przytkane,to chyba w morządku bo tam jest bardzo mały otwór.ale mam gaxnik na wierzchu i szukam wad powodujących gaśnięcie i dławienie silnika.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13