Witam wszystkich, potrzebuję waszej pomocy. Nie mogę uruchomić mojego dominatora, kupiłem go z zajechanymi pierścieniami(ciężko było go odpalić, jak już się udawało dymił jak nie wiem co). Założyłem nowy tłok, pierścienie, zrobiłem szlif, przełożyłem elektrykę z innego (stara była tak przerabiana że nie mogłem dojść co i jak) no i motorek nie odpala :( przy próbie uruchomienia z rozrusznika słychać że łapie ale nie chce odpalać, przy odpalaniu nożnym, starter odbija tak że mało nogi nie urwie. Rozrząd sprawdzałem chyb ze 100 razy, gaźnik przełożony ze sprawnego, impulsator też. Paliwo dochodzi, iskra, kompresja jest, brakuje mi już pomysłów może wy macie jakieś?
sprawdź iskrę , jeśli jest porządna , ogarnij gaźnik , może być coś zapchane jeśli był przewkładany
pawel3912037 [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-03, 07:36
iskra jest, gaźnik czyszczony (mam drugi i na obu te same objawy), założony nowy króciec ssący. A możliwe że to coś nie tak z modułem zapłonowy i daje w złym momencie iskrę?
to wlej trochę paliwa przez świecę jak zagada to masz problem z paliwem ,w zbiorniku paliwa masz taki filtr który mógł się zapchać ma tyle że nie podaje wystarczającej ilości paliwa i dlatego załapuje ale nie chce odpalić .
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-05-03, 17:57
pawel3912037, jak wygląda twój moduł? Jest taki jak w starej instalacji czy to ten sam i czy na starej instalacji motor chodził czy już na nowej przed remontem.
pawel3912037 [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-03, 19:20
moduł i cała instalacja jest oryginalna z nx 650 91r(mój z 89r). wcześniej było coś rzeźbione i moduł podpięty na piny z logo GM. Honda chodziła na starej instalacji
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-05-03, 20:09
pawel3912037, czyli musisz na byle jak zapodać starą instalację aby sprawdzić czy odpali.
pawel3912037 [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-04, 17:18
ok jutro to sprawdzę bo dzisiaj jeszcze jestem w trasie
pawel3912037 [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-07, 20:53
niestety zmiana instalacji na starą nic nie dała(zajęło mi trochę czasu żeby podłączyć ja tak jak ma być), przy okazji odkryłem że mam pękniętą głowicę między świecą a dwoma zaworami
TomekC [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-08, 15:10
i może właśnie w tej pękniętej głowicy leży przyczyna nie palenia , znajdź dobry zakład a pospawają bez problemu , uprzedź ich tylko o konieczności wymiany oringów na prowadnicach zaworowych , u mnie tego nie zrobili ale na szczęście połapałem się przed zamontowaniem głowicy i sam je wymieniłem
red_eyed_rider [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-08, 19:20
Ja też mam delikatne pęknięcia na głowicy , ale łeb jest szczelny więc nie wiem czy to ruszać.
TomekC [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-08, 20:42
red_eyed_rider napisał/a:
Ja też mam delikatne pęknięcia na głowicy , ale łeb jest szczelny więc nie wiem czy to ruszać.
ja bym to naprawił bo gniazdo może wypaść , nawet jak to małe pękniecie będzie się tylko powiększać
pawel3912037 zmierz sprężanie , może przez te pęknięcia właśnie jest ono za niskie i stąd problem
pawel3912037 [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-09, 08:33
na razie nie mam czym zmierzyć sprężania ale dziwi mnie to że wcześniej jak nie było sprężania (kickstarter działał lekko jak w wsk) honda odpalała, ile może kosztować spawanie głowicy i gdzie najlepiej to zrobić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum