Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-23, 10:48
a tak przy okazji do czego służy plastik nałożony na dyszę wolnych obrotów w komorze pływakowej?http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/images/14069988-L.jpg
W czym pomaga a w czym przeszkadza :D?
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-27, 22:33
A więc dokonałem tych modyfikacjI w gaźniku na duszach 55/160, śruba regulacji na dwa obroty zakręcona,i póki co powiem szczerze dupy nie urywa, niby zrżezrywnaest, ale na ten POWER muszę jak by chwilę poczekać,a szarpać dalej szarpie tak samo,i zdecydowanie nie toleruje przyspieszania np.na drugim biegu z 2000 obr.musiał by się ktoś przejechać i ocenić.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-28, 09:16
wojtekk, Alibaba, wiem,i niczego się nie spodziewałem,tylko koledzy którzy to zrobili mówili że bedzie trochę lepiej,moto jest zrywne,ale wydajem mi się że na ten full power muszę chwilkę poczekać,może powinienem jednak włożyć dyszę 157?Adam musić się nią przejechać i zobaczyć jak ten silnik działa i czy dostaje pełną moc w tedy kiedy powinien,Wojtek ty też mógłbys się nią przejechać :),Ciężko mi ocenić czy jest lepiej,bo power ma,muszę ją jeszcze stestować!na asfalcie zapyla,ale muszę jeszcze zobaczyć na szuterku rwie.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-28, 09:20
Artek, nie no jak tam expertem nie jestem i jeszcze u siebie nie modziłem. To ty musisz być zadowolony. Zawsze możesz zmienić na to co było jak nie odczuwasz różnicy. Każdy motor jest inny i to ty musisz to czuć.
U mnie przy zębatkach 14/47 na 2 biegu przy 2 tys nie szarpie. Jadę te 2tys na dwójce odwijam szybko i przednie koło traci przyczepność
Po modyfikacji nie ma może efektu WOW ale poprawa jest odczuwalna. Nawet jak jest to tylko w głowie to i tak warto hehe
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-28, 10:21
Kurna tomekz, to ty masz jakiś nie samowicie mocny sprzęt,moja też zasuwa,ale na koło nie idzie i szarpie na dwójce,ja nie mogę zejśc na drugim biegu do 2000obr a przełożenie mam to samo.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-28, 12:12
Momencik, oryginalnie jest 15/47? To ja mam oryginał, przełożeń nie zmieniłem,a na koło i tak nie potrafię jej postawić, nawet oderwać koło trochę, Alibaba postawił ją kiedyś.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-28, 12:45
Oryginalnie zawsze było 15 z przodu. Tył to różnie w najstarszych 45 później 47 a w nowszych 46.
Zamontuj do przodu 14 to wiele się zmieni w kwestii oddawania mocy na plus ale jak śmigasz trasy to zostaw 15.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum