Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Raviking
2011-02-18, 18:47
Zasłona dymna
Autor Wiadomość
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-04-04, 18:59   

ja nie wiem czy to ktoś u mnie robi
może już miałeś nowe gniazda zaworów wstawiane i dlatego tak pęknięcie sie zatrzymuje
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-07, 17:53   


















31.14


To brązowe to przebarwienie, i trochę bardziej matowa powierzchnia (honowanie) w porównaniu z dołem, gdzie po honowaniu nie ma śladu, brak wyczuwalnego rantu. ?rednica cylindra 100.00 z dokładnością do 0.01 mm.









Ostatnio zmieniony przez Raviking 2011-04-07, 18:24, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-04-07, 18:01   

u mnie jest taki :

wałek .JPG
Plik ściągnięto 90 raz(y) 2,06 MB

 
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-09, 12:42   



złe, niedobre uszczelniacze, a ten w lewym górnym rogu to już w ogóle , popuszczać mu się zachciało



nie mieści się w limitach serwisowych tylko nie wiem czy to 1/4 le czy dobrze ?





2-wie setne milimetra, to niby tak nie wiele, a tak dużo :( (wydech)
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-11, 20:53   

Wracając do tytułu tematu , co może być przyczyną kopcenia na biało tylko na ssaniu ? . Tzn odpala na ssaniu kopci na biało jak z armatki do dymu potem ssanie wyłaczam i jak ręką odjął nie kopci
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-04-11, 21:16   

a jest wtedy ciepło na polu? bo przy 5' moze dymic jak kazde ciepłe na zimnym :lol:

Cytat:
anim osiągnie on optymalną temperaturę pracy, nie będzie efektywnie spalał paliwa i z tego właśnie powodu może dymić. Do tego może również emitować parę wodną, co również jest normalne przy zimnym silniku. Nie powinna jednak ona wydostawać się z wydechu przy ciepłym motorze. Jeśli każdego ranka nasz silnik dymi na biało, ruszajmy w podróż dopiero po rozgrzaniu go.
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-12, 08:41   

Nie no w "polu" było już 15 stopni , wychodzi na to że wolno mu przy kopcić na ssaniu i nie jest to niczym dziwnym ? . Bo mój nie kopci za to w kumpla domi na ssaniu puszcza dym jak maszyna do dymu :-D
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-04-12, 16:06   

maniek napisał/a:
nie mieści się w limitach serwisowych tylko nie wiem czy to 1/4 le czy dobrze ?

Maniek! proszę Cie :shock:
 
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-12, 17:11   

Raviking napisał/a:
maniek napisał/a:
nie mieści się w limitach serwisowych tylko nie wiem czy to 1/4 le czy dobrze ?

Maniek! proszę Cie :shock:

no za duża jest i nie wiem czy się cieszyć czy płakać , bo reszta jest za mała.
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-04-12, 17:46   

maniek limit jest na minimalna długość, jak masz większe to normalnie jest i dobrze..
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-04-12, 17:48   

maniek limit jest na minimalna długość, jak masz większe to normalnie jest i dobrze..
ale jak wymieniasz, to wszystkie naraz
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-12, 19:10   

dotarło do mnie za pierwszym razem ;)
 
     
michalklb
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-12, 20:09   

co sie stało z tym wałkiem jakieś wżery czy co??
Na fotce wygląda to tak jakby ktoś to napawał w garażu
Zaczeły sie dziać takie códa jak go kupileś czy silnik umarł z twojej ręki
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-13, 17:47   

Dlaczego umarł ? zaczął lekko dymić :), a reszta wyszła tak okazjonalnie, wżery i ich kształt wskazują na wadę fabryczną , jak by było napawane takiej jakości,aby zostawić takie ślady to zapewne odpadło by całe jak to się często zdarza na wałkach regenerowanych.

Kiedy to się stało :?: nie mam pojęcia czy za mojej kadencji czy poprzedniego właściciela, natomiast przyczyną pęknięcia głowicy mogło być utopienie moto po cylinder po ostrym pruciu. Chyba że zrobiłem z tymi pęknięciami 2tys km. :shock:
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-28, 10:04   

Po długim zastoju w pracach, silnik złożony i odpalony, na początku wszystko ok... niestety po ok 20 km z lewej tylnej strony pokrywy zaczął dochodzić odgłos cykania, tak jak przed "remontem" tuż po odpaleniu cykały zawory. Podejrzewam że po rozgrzaniu silnika może wieszać się zawór dolotowy.

1)Co robić w takiej sytuacji ?
2)Można 1/4 le złożyć zawór ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16