Jako ze moj króciec jest w bdb stanie postanowiłem go wyszlifowac za pomoca wiertarki, kamienia do szlifowania i imadła wykonczenie ręczne papierem 120, przy okazji przypomnialy mi sie czasy 15 lat temu gdy to tuningowalem moja etz 250 na elektroniku polerujac kolektor ssacy 150km/godz szła chociaz miala spalanie stukowe :) obnizona głowica. Króciec przed szlifowaniem wyglądał tak, miescil sie kapsel po piwie
po obróbce wyglada tak, dodam ze delikatnie zebralem z 0,5mm gumy od srodka zeby byla wieksza przepustowosc, a wiaze sie to z wiekszym wypełnianiem komory ssacej w głowicy
zostało mi jeszcze czyszczenie gaznika i wymiana filtra powietrza po tych wszystkich zabiegach mam nadzieje ze poczuje ruznice, a motocykl bedzie miał jad i przezyje drugą młodosc
Ostatnio zmieniony przez blaadee 2011-05-27, 20:35, w całości zmieniany 1 raz
A wiec dzisiaj byla pierwsza próba przed chwilka wymienilem filtr powietrza, swiece, no i ten kruciec zrobiłem . Motocykl wyraznie ma wiekszy moment obrotowy biegi 1-2-3 tylko pstryk, pstryk, pstryk 150km/godz odrazu wiecej nie grzalem, motor luzniej pracuje czyli wczesniej luzna predkosc na 5 biegu mialem 70km/godz to teraz jest 80-90km/godz, no co tu wiecej pisac zimne piwko i teren co do spalania to na razie nie wiem zrobilem przed chwilka 30 kilometrow i benzyna jeszcze jest ale na czarno nie dymi, srobka przy gazniku byla i jest odkrecona na 2,5 obrota, silnik nie szarpie, nie przerywa pracuje tak jak powinien
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum