Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-03-12, 18:48
Alibaba, a dorobili byście redukcję tzn. wpadł mi przypadkowo w ręce termometr oryginalny do włocha i nawet nie wiem czy to wykonalne bo chyba za mało może być mięsa dlatego pytam. Koledze bym podarował.
Ja mam termometr oleju do Włocha firmy JTM czy jakoś tak i największa jego wada, oprócz tego, że pokazuje temperaturę oleju, to brak kreseczki/podziałki na bagnecie, a jak olej jest w miarę świeży/jasny, to prawie w ogóle go nie widać na w/w
Na naszych widać , bo bagnet jest zmatowiony w zakresie poziomów oleju
jarkow [Usunięty]
Wysłany: 2015-03-20, 15:44
Rzeczywiście z tym termometrem nie ma komfortu jazdy.Jadę 120 km/h temperatyra 100C a przy pałowaniu na trzecim biegu 110C.Wcześniej nie zwracałem na to uwagi i motor tez chodził a ja spałem spokojnie.Termometr kupiłem oryginalny czerwone pole na skali zaczyna się od 120C więc jest trochę zapasu na cieplejsze dni:chyba?
Chłopy moja ostatnia traska z Alibabą 120km z czego 100 w dość konkretnym terenie. Alego termo(dzidował jak zwykle pierwszy) wskazywał max 110C u mnie mqx 100C - takie zakresy wypadały przy pałowaniu na czarnym. Jakoś nie złapałem lękowca posiadając ten całkiem sprytny zmocik a wręcz przeciwnie jestem spokojniejszy bo wiem kiedy odpuścić sprzętowi co by go nie skatować - jak to najprawdopodobniej zdziełał poprzedni dżokej :) OK opinia brzmi może subiektywnie i populistycznie zgdyż sam robię taki patent, jednak nie stoi za mną koncern, który mi płaci za reklamę . Zapraszam wszystkich posiadaczy takich termosów do dyskusji - kto wie co z tego wyniknie.
Pozdrawiam,
Bart
No to mało Wam pokazuje, szczególnie, że też macie wysokie błotniki, bo.. U mnie temperatura po dłuższym czasie jazdy zazwyczaj jest na poziomie 130 stopni, zarówno w terenie, jak i na asfalcie jadąc 80km/h przy stałych obrotach ok. 4,5tys ;) Co prawda to była połowa lipca i gorąco jak uj ^^
Termometr mam już od chyba 2 lat i się już do tego przyzwyczaiłam.
Aha, minus tego termometru jest taki, że ma metalową obudowę i po jeździe trudno go wykręcić gołymi łapami, bo strasznie nagrzany Dla przypomnienia mam firmy jtm czy jakos tak.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-03-21, 06:21
managa, tu akurat nie ma problemu bo większość śmiga w rękawiczkach a przykręca się lekko a nie na siłę.
Myślę, że jest to jeden z najbardziej potrzebnych bajerów.
red_eyed_rider [Usunięty]
Wysłany: 2015-03-21, 07:09
W silniku chłodzonym powietrzem termometr oleju to jedna z ważniejszych rzeczy, bo przy 130" olej zaczyna już płynąć jak woda, warto wtedy odpuścić.
managa, od razu przupomina mi się scena z samych swoich (tylko następna część) jak Pawlak z Kargulem lądowali w USA i im powiedzieli, że temp powietrza wynosi 90 stopni;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum