Jestem po montażu żółtego amora z SV650. Nie udało mi się go zmieścić w oryginale, musiałem odciąć oryginalne otwory montażowe i wywiercić nowe. Po skróceniu był i tak kilka mm dłuższy od oryginału Hondy. Jest dużo twardszy od oryginalnego. Tył motocykla nieco się uniósł, w terenie je 1/4 dzi się pewniej, nie dobija.
Jesteśmy po instalacji białego amorka od sv650. Po zeszlifowaniu o 2x2,5mm z górnego mocowania i opiłowaniu lekko dolnego mocowania wszedł bez najmniejszych problemów.
Polecam więc adaptowanie białych wersji po 2004r.
Tył jest sztywniejszy, pochwalimy się wrażeniami z jazdy....
przemekgo_nx [Usunięty]
Wysłany: 2014-11-01, 07:17
W temacie tylnego amora pojawiła się nowa opcja - amortyzator z Suzuki GSF600 Bandit (>2000). Ponoć lepszy od tego z SV650. Więcej szczegółów tu: http://advrider.com/forum...322268&page=499
HAL_9000 [Usunięty]
Wysłany: 2014-11-02, 22:10
Jak sprawdzić czy amor jest w moto dobry, czy trzeba myśleć o nowym ?
SRsima [Usunięty]
Wysłany: 2014-11-03, 09:00
mentorem mechaniki motocyklowej nie jestem :)
podstawową sprawności tyłu są:
brak wycieku, rdzy (obie dolegliwości da się czasem leczyć);
jak staniesz za motocyklem i oburącz będziesz go energicznie dociskał do gruntu: nie może hałasować, podskakiwać i dobijać. Jeśli przy jeździe po wertepach po większej dziurze uderzenie od kanapy idzie Ci w zęby - trzeba działać.
Mój na zimę idzie do wymiany; zatem wczytuję się w powyższe rozwiązania tematu :)
zaczynamy:
roznica na sam rzut oka (1).jpg
Plik ściągnięto 58 raz(y) 62,83 KB
amor tyl.jpg
Plik ściągnięto 78 raz(y) 63,08 KB
SRsima [Usunięty]
Wysłany: 2015-03-21, 20:03
mój sv650 też już zamontowany; poniżej foto porównanie obu
CAM04575.jpg sv montaż spiłowane uszy
Plik ściągnięto 53 raz(y) 62 KB
CAM04563.jpg utarty nos sv
Plik ściągnięto 62 raz(y) 132,57 KB
CAM04562.jpg opiłowane uszy sv
Plik ściągnięto 57 raz(y) 123,1 KB
CAM04571.jpg nx od góry
Plik ściągnięto 57 raz(y) 89,59 KB
CAM04592.jpg sv od góry
Plik ściągnięto 54 raz(y) 96,3 KB
CAM04595.jpg i jeszcze od dolca...no się nie nacieszę :)
Plik ściągnięto 65 raz(y) 83,2 KB
Ostatnio zmieniony przez SRsima 2015-04-13, 06:19, w całości zmieniany 1 raz
jarkow [Usunięty]
Wysłany: 2015-03-22, 21:28
Regulacje masz na maxa,aż dziwne ze się zmieścił.J mam na min i dospawaną stopkę 2 cm.
SRsima [Usunięty]
Wysłany: 2015-04-13, 06:16
wsadzany z pomocą sześciu rączek i beli służącej za dźwignię;
rzeczywiście moto wywindowało do góry i teraz ledwo na paluszkach :) a w terenie ciężko odstawić bo się chyli :S
puki stopka nie jest przedłużona- nie ma co manewrować z miękkością - bo chyba nie ustoi.
Jaki patent na przedłożenie stopki zastosowaliście??
jarkow [Usunięty]
Wysłany: 2015-04-14, 14:15
Spawarka i dwa centymetry rurki.A taki amor ktoś widział z dopalaczem z boku?
blaadee, nie mam pojęcia jakie toto ma wymiary. A dla czego nie chcesz sprawdzonego od sv (białego)???
SRsima [Usunięty]
Wysłany: 2015-06-10, 06:33
blaadee; jeśli po prostu szukasz amortyzatora- mój "stary" jeszcze na dwa~trzy sezony się nada (koszt 40zł + przesyłka)
blaadee [Usunięty]
Wysłany: 2015-06-18, 11:31
Jeszcze raz w sprawie tego amora od Suzuki GSR 600 jego dlugosc od osi otworow 34cm nie wiem jak jest z orginalnym od nx 250 niby podobnie. Nie chce juz starych uzywanych amorów dziadów z lat 80 czy poczatku 90 :) do nx 650 tak kupowałem juz dwa niby byly ok, ale po dwóch sezonach amen i nastepny, po prostu te 25 lat robi swoje
jarkow [Usunięty]
Wysłany: 2015-06-18, 17:00
Więc czemu upierasz się przy amorze od GSR 600 skoro wszyscy zakładają od SV 650 i pasuje.Oryginalny amor od nx ma 32 cm więc teoretycznie ten od GSR 600 powinien pasować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum