Wysłany: 2013-08-29, 14:19 stacyjka od strony mechanicznej - pytanie (lock position)
czesc, pytanie o stacyjke do Domi RD02, w tym dziale, poniewaz nie dotyczy elektryki tylko "mechaniki" stacyjki. Pytanie: na stacyjce mam napis "lock" (czyli kiera w lewo i powinno sie ja dac zablokowac kluczykiem, przez co uzyskujemy jakas forme zabezpieczenia motocykla przed niepozadanym "odprowadzeniem"). U mnie nie moge kluczyka dokrecic do lock, probuje, ale przy uzyciu kontrolowanej sily nie daje sie dojsc do pozycji lock. Macie jakies sugestie? Dzieki z gory i pozdrawiam
U mnie też ciężko to chodzi i muszę parokrotnie pomiąchać kluczykiem.
Spróbuj jeszcze przy przekręcaniu w pozycję "lock" poruszać lekko kierą w kierunku do środka (u mnie pomaga), bo niekiedy ten bolec haczy o wycięcia blokujące.
U mnie niepoprawne działanie blokady kierownicy zostało zdiagnozowane półkami od rd02 ze stacyjką od rd08 czy jakoś tak ;D I póki co blokada działa mi na pół gwizdka, czyli kierownica nie skręca w prawo. Popatrzaj od dołu stacyjki, czy i gdzie wchodzi ten dzyndzelek.
Paweł [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-30, 02:07
Przy okazji spytam, normalne jest to, że u mnie kierownicę da się zablokować tylko w prawo? (94r.)
ps. jak ktoś mało używa to się potem przyciera bolec i trzeba go rozruszać !
Yukikaze [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-30, 12:26
U mnie w RD08 też są jaja
Gdy zgaszę moto i chce zablokować kierę nie da rady. Wystarczy, że wyjmę kluczyk i ponownie włożę do stacyjki wszystko działa cacy.
dzis sprobowalem czy blokada dziala przy skrecie kiery w prawo, i .... dziala :) Sadzilem, ze blokady najczesciej sa przy skrecie kiery w lewo, no ale jak widac jest odwrotnie u mnie
z tego co w instrukcji dojczlandzkiej pisza, na rozne kraje sprzedazy stosowano rozne wersje blokad lub nawet brak. Moje obserwacje sa takie, ze blokada przy skrecie w prawo daje pewne szanse na przewrocenie moto, stoi dosyc pionowo, przynajmniej tak jest u mnie, przy skrecie kierownicy w lewo kladzie sie nieco bardziej na stopke i potrzebny bylby silny wiatr by wytracic moto z rownowagi
dzis sprobowalem czy blokada dziala przy skrecie kiery w prawo, i .... dziala :) Sadzilem, ze blokady najczesciej sa przy skrecie kiery w lewo, no ale jak widac jest odwrotnie u mnie
Cześć i czołem, dla czytającej ten temat potomności: ja mam RD02 z roku 94 i u mnie blokada kierownicy działa na obie strony, nie ma z tym żadnych problemów. Trzeba tylko trochę wcisnąć kluczyk przed przekręceniem tak jak już to było wspomniane w temacie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum