Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Poziom paliwa w gazniku
Autor Wiadomość
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2012-12-28, 14:35   

:-/ odgrzeje kotleta.
U mnie nie ma w ga 1/4 niku regulacji przy pływaku. Wszystko jest z plastiku.
Rozumiem jak wyczytałem wyżej lepiej nic nie tykać.
Ok. Dziwi mnie tylko dysza główna bo ma 148, chyba zanim dokonam remontu wymienię ją na 155 jak w książce.
Iglica też nie ma regulacji.
 
 
     
maniusz
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-09, 17:40   

witam,powróce do dematu u mnie jak u kolegi wojtka jest dysza 148... rozebrałem gażnik bo moto przy przyśpieszaniu dusił sie a po chwili rwał jak szalony.........więc pytanie do was czy wymienić dysze na 155 jak kolega wyżej.....


już zrobione :-P gażnik trza :mrgreen: było wyczyścić.......śmiga jak marzenie :mrgreen: :mrgreen:
 
     
ramirez2505
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-09, 15:57   

witam, zalewa mi czasem komorę pływaka.
po przeglądzie ga 1/4 nika i przeczyszczeniu myślałem że problem zniknął, ale po dwóch dniach paliwko znów poszło nosem,
z uwagi że zaworek iglicowy miał delikatne odciśnięcie to zakupiłem nowy,
zastanawiam się tylko teraz zanim rozkręcę ga 1/4 nik czy w gnie 1/4 dzie zaworka jest jakiś oring w nx 650 i czy warto się w niego zaopatrzyć przed demontażem ?
jeżeli ktoś do niego dotarł to proszę o pomoc
 
     
SRsima
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-11, 21:30   

Specjalista nie jestem - ale taki oring to raczej powinien tam byc :)
 
     
ramirez2505
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-12, 09:47   

SRSIMA napisał/a:
Specjalista nie jestem - ale taki oring to raczej powinien tam byc :)

sęk w tym że gniazdo jest chyba wprasowane, z tego co pamiętam

Po wymianie zaworka iglicowego był spokój przez kilka dni.
Po zatankowaniu na fulla problem się pojawił znów :/ być może to tylko zbieg okoliczności że po tankowaniu znów się leje.

Ku 1/4 wa co jest??????????
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12