A kolektor wydechowy jak miałeś przykręcony? Na jedną śrubę?
bartosz [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-22, 18:38
na dwie byl przykrecony. ok rozumiem. co myslisz o tym?
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-22, 19:07
bartosz, "dziurki" które widzisz w środku kanału wylotowego to są te same które widać od spodu głowicy
Jeżeli w cylindrze nie masz otworów do puszki mocy to znaczy ,że cylinder jest z rocznika jakoś tam 88 a głowica z nowszego...
i tyle
Musisz je zaślepić... U siebie mam wytoczone płytki z tarnamitu i "wbite" między głowice a cylinder..
bartosz [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-22, 19:21
tak myslalem ze cylinder bedzie starszy jakis. a sam to robiles? moglbys jakies zdjecia dodac? bo niechcem tego rozbierac bo to koszta te uszczelki itp.
bartosz zapewne i tak do tego będziesz musiał ściągnąć głowicę. Jak masz narzędzia to zrób tak jak na zdjęciu, które zapodałeś stronę wcześniej albo tak jak habit.
bartosz [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-23, 14:15
wlasnie o to chodzi ze niemam narzedzi, trudno najwyzej zaprowadze na warsztat niech to nagwintuje i wkreci srube
EDYT:
probowalem z tym wbiciem jak habit proponowal to motor niezapalil, niewiem o co chodzi
Scaliłem posty - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2014-04-23, 16:23, w całości zmieniany 1 raz
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-23, 16:19
bartosz, nie obra 1/4 się, ale czytając Twoje wypowiedzi, nie jestem przekonany czy powinieneś to sam robić...
I lepiej niech nikt nie gwintuje i nie wkręca śruby w kanał wydechowy...
Jak tylko będę miał możliwość to podeślę Ci fote...
bartosz [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-23, 18:42
nieobrazam sie bo wiem ze jestem zielony nierobilem nigdy przy takim motorze:) skladalem tylko wski i komarki to na nich sie uczylem smigac ale to banal w porownaniu do tego silnika. ok czekam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum