Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Dominator a dłuższe wyjazdy (z plecakiem i bagażem)
Autor Wiadomość
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-04-12, 20:14   

Dlatego uważam, że nie ma co się zastanawiać tylko brać trampka. Kupujesz za 6 tysi, niezbędny przegląd powiedzmy max 1000 a za resztę jakiś szpej wyjazdowy i spokojna głowa. Afryka bąd 1/4 Super Tenere byłaby optymalna i czasem się trafi za małą kasę w dobrym stanie, ale trzeba mieć cierpliwość. Trampki mają niższe ceny i łatwiej coś wybrać sensownego w tych pieniądzach.
 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2014-04-12, 20:37   

Z tego co słyszałem/widziałem Tenery mają krótkie kanapy więc pasażer ma nieciekawie (albo ty odgniecione ...). Co do jazdy dominem z plecakiem - da się ale ten motor nie powstał w tym celu.
Jak koledzy radzą celu w trampka. Powodzenia.
 
 
     
MateXXX
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-14, 05:29   

no to nie zostało nic innego jak rozstać się z dziewczyną :D hehe
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-04-14, 08:21   

MateXXX, szybko wyciągasz wnioski :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
Aras 


Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 173
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-14, 09:13   

Jest jeszcze inna opcja: kupcie NX650 i NX250 dla dziewczyny :-)
My straszenie żałujemy ze sprzedaliśmy ćwiartkę :cry:
 
 
     
elfeti
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-14, 09:46   

osobiście się w tym roku Dominem do Estonii wybieram... i jestem dobrej myśli, jak się nie spisze to go w Bałtyku utopię... :P (czytaj: zacznę szukać zastępstwa) ale w dwie osoby w życiu bym na nim nie pojechał... z resztą dorobiłem większą płytę na bagaż + stelaż i było by ciasno...
 
     
MateXXX
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-15, 05:57   

Dzięki wszystkim za pomoc. Będziem myśleć co z tym wszystkim zrobić.
 
     
MateXXX
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-16, 18:12   

A no to tak jeszcze raz zapytam czy suzuki dr 650 sre można porównywać do domina i dlaczemu kawy kle 500 są tak tanie w porównaniu do tych dwóch wcześniej wymienionych modeli??

np
http://otomoto.pl/kawasak...y-M3971619.html
http://otomoto.pl/kawasak...p-M3925912.html
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-04-16, 19:51   

Ceny KLEkotów są niskie bo nie mają takiego dobrego PR jak reszta :mrgreen: (jak większość enduro produkcji Kawasaki). Tak już jest, że ludzie wolą dać więcej za motocykl, który ma dobrą opinię (niekoniecznie słuszną), stąd takie ceny.
Generalnie KLE 500 to całkiem solidna konstrukcja z tym, że waży jakieś 30kg więcej od 650 SE (tej po 1996) i NXa przy silniku o podobnej mocy. Drugi minus to to, że silnik trzeba wysoko kręcić żeby jakoś jechał, do 5000 rpm naprawdę niewiele się dzieje.
Plus jest taki, że ten silnik był także montowany w GS 500, a tego je 1/4 dzi u nas od pyty i łatwo o tanie części. Trochę je 1/4 dziłem KLE i w serii to mi nie podszedł zupełnie (trampek zresztą też), ale jakby go trochę zmotać to może by coś było z tego. Denerwuje tylko ta wyjątkowo "nie enduro" charakterystyka silnika.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2014-04-16, 19:51   kawasaki

Kawasaki wpie***la olej!
 
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-04-16, 19:54   Re: kawasaki

Artek napisał/a:
Kawasaki wpie***la olej!


Moja Afryka też, póki nie jest to więcej niż 1l/1000 to olewka ;-) :mrgreen:
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-04-16, 22:59   

Melchior, chyba chodziło ci o er-5 bo gs 500 to raczej suzuki olejak.
 
 
     
Aras 


Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 173
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-17, 10:05   

Melchior napisał/a:
Denerwuje tylko ta wyjątkowo "nie enduro" charakterystyka silnika.

Obroty 11tyś w motocyklu aspirującym do bycia enduro :-D Ale to w końcu silnik z GPZ.
Jest też inny feler: bak pojemności 15 l. Spalanie z tego co wyczytałem od 5 do 7,5 l - więc przy je 1/4 dzie z pasażerem i ciężkim bagażem realny zasięg na jednym tankowaniu to jakieś 200 km albo i mniej :lol:
 
 
     
Africa
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-17, 17:57   

Melchior napisał/a:
Ceny KLEkotów są niskie bo nie mają takiego dobrego PR jak reszta :mrgreen: (jak większość enduro produkcji Kawasaki). Tak już jest, że ludzie wolą dać więcej za motocykl, który ma dobrą opinię (niekoniecznie słuszną), stąd takie ceny.


zje 1/4 dziłam na KLE kilka tys. km jako pasażerka i powiem, że wszystko fajnie - ale dla pasażera brakuje tam kanapy na szerokość ok. pół pośladka :mrgreen: a dodam, że byłam wtedy (2003 r.) dużo szczuplejsza niż obecnie ;-) Tak więc na 100 - 150 km idzie przeżyć, ale na dalsze trasy raczej nie polecam (dla pasażera).
Drugi fakt jest taki, że żywotność silnika KLE jest zdecydowanie krótsza niż trampka.
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-04-18, 08:23   

Aras napisał/a:
Melchior napisał/a:
Denerwuje tylko ta wyjątkowo "nie enduro" charakterystyka silnika.

Obroty 11tyś w motocyklu aspirującym do bycia enduro :-D Ale to w końcu silnik z GPZ.
Jest też inny feler: bak pojemności 15 l. Spalanie z tego co wyczytałem od 5 do 7,5 l - więc przy je 1/4 dzie z pasażerem i ciężkim bagażem realny zasięg na jednym tankowaniu to jakieś 200 km albo i mniej :lol:


Sorry z GPZty silnik, potenteges mi się ;-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13