Którędy najłatwiej dostać się do tej śrubki regulującej mieszankę w ga 1/4 niku? Z lewej, z prawej czy od spodu motocykla? Coś demontować by uzyskać lepszy dostęp??
Użyję do tego małej damskiej rączki z bitem albo własnej ręki z elastycznym wkrętakiem, ale wolę wcześniej wiedzieć od której strony się zabrać, by uniknąć niepotrzebnych nerwów.
Aaaa... i jaki tam bit użyć - płaski, czy krzyżak?
Aras, We 1/4 lusterko od mejkapu i zobacz czy czasem nie masz takiej śrubki jak ja. -> [URL=http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=2207]?ruba składu mieszanki[/URL]
Wyregulowałem ga 1/4 nik. Silnik przestał się tak mocno grzać - temperatura utrzymuje się na 90 stopni (oczywiście na asfalcie) i przestał strzelać w wydech przy odpuszczaniu gazu.
Kawę pijam tylko czarną, wiec niech ktoś oceni świecę - jest kawa z mlekiem?
Mam jeszcze pewną wątpliwość. W punkcie 4 nie powinno się przypadkiem wykręcać śruby mieszanki?
madart napisał/a:
2. Załóż ga 1/4 nik (:mrgreen:) i rozgrzej silnik. Tylko PORZĄDNIE.
3. ?rubą od wolnych obrotów ustaw wolne obroty na 1300
4. Wykręcaj powoli śrubę wolnych obrotów aby uzyskać najwyższe obrotów silnika
5. Ponownie ustaw wolne obroty przy pomocy śruby od wolnych obrotów
6. Wkręć delikatnie śrubę mieszanki do momentu aż obroty spadną o 100
7. Wykręć śrubę mieszanki 1-1/2 w stosunku do pozycji uzyskanej w kroku 6
8. Ponownie wyreguluj obroty jałowe
no popatrz. tyle postow i tylko ty to zauwazyles ;)
to mi wyglada na nowa swiece albo siwy nalot
kolor cegly czy brązu masz miec na tej bialej ceramice
Tak jak madart pisze, tylko że ten kolor kawy z mlekiem brązowawy to dopiero po paruset kilometrach uzyskasz. Nie po kilkudziesięciu jak dopiero wyregulowałeś. Ale najważniejsze że nie strzela i nie grzeje się już tak, to był objaw za ubogiej w paliwo mieszanki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum