. Hmm. Wszędzie są tylko 14 i 15. Z tyłu mam 49 na przodzie 15 Nie mam doświadczenia ale chciałbym coś zmienić i czy upierać się i szukać 13 czy na 14 będzie zdecydowany spadek prędkości a wzrost mocy? Ganiam raczej po terenie ale wyznacznikiem było by żeby bez podrywania z gazu na czarnym z dwójki w gorę szedł
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-03-02, 21:34
14/49 powinno być git.
13/49 będzie spokojnie szedł z samego gazu na 2 bez wysiłku
ja miałem najmniej 14/47 przez moment i było ciekawie.
Przy 14 z przodu prędkość spadła mi na 150km/h tylko z tyłu mam 45.
nie widzialem chyba nic dluzszego niz 118, nie licząć tych ciętych z rolki
michal_dr350 [Usunięty]
Wysłany: 2014-03-06, 17:53
A w dominatorze przy standardowym przełożeniu 15/47 jaka jest długość łańcucha
I czy przy zastosowaniu tylnej zębatki 50 trzeba przedłużać łańcuch (o ile )
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2014-03-30, 13:37 przełożenie
Na jakim przełożeniu je 1/4 dzicie swoimi dominatorami?czy zakładając że ja mam oryginalne przełożenie,to czy jak zmniejszę tylną zębatkę np.o 3 zęby to motocykl dużo straci na swoim zajebistym "zrywie" czy nie straci?chodzi mi o to żeby zwiększyć prędkość na 5 biegu a zredukować trochę obroty.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-03-30, 14:56
Artek, jeżeli masz 15-47 a dasz 15-45 bo raczej chyba nie dasz z tyłu 43 lub 44 to odczujesz spadek mocy ale raczej na 5biegu lub w terenie biegi będą dłuższe a zwłaszcza z 1 inaczej trochę. Możesz szybko zrobić zastępując przednią 15 na 14. To jak z tyłu zapodał byś o 3 większą. Nie licz na duży spadek obrotów.
Ostatnio zmieniony przez wojtekk 2014-03-30, 14:59, w całości zmieniany 2 razy
3 zęby to tylko 5kmh wiec zeby cos poczuc to musialbys zejsc wiecej a to sie wiaze z pewna utrata przyspieszenia, jak duza to tylko empirycznie musialbys sprawdzic
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-03-30, 16:50
madart, ajajaj jak zrobiłem u siebie tak napisałem.Oczywiście masz rację im większa z przodu a mniejsza z tyłu moto słabsze a obroty maleją. Zębatki 16 z przodu raczej nie zapodasz. Nie wiem czy nie będzie obcierało czyli tylko tył do zmiany. Przy zębatce z przodu 15 nie polecam z tyłu mniejszej jak 45 przy fabrycznej mocy. Już nie wspominając o offie bo to już dopiero masakra.
ptasiu [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-17, 22:20
A propos zębatki zdawczej.... Muszę wymienić, na alledrogo spotkałem różne firmy od noname poprzez JT Sprockets, ESJOT, SUPERSPROX, dodatkowo jakieś patenty z "podziurawioną" zębatką, której metody mocowania i przykręcania nie potrafię sobie wyobrazić (na zdjęciu). Jakieś sugestie może macie, co wybrać?
jt i esjot to zwykle zembatki z chin, jezdzi sie na tym az sie zuzyje i zaklada nastepna, trwalsze są sun star
nie wiem czy supersprox robi do domina ale pewno bedzie kosztowac tyle co trzy zwykle wiec czy kupisz jedna taka czy 3 do jednego lancucha nie ma duzego znaczenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum