Witam Mam pytanie a mianowicie czy ktoś z was odblokowywał domino. Moje na 27 KM. Na rożnych forach różne pomysły
1. Przy module zapłonu trzeba poprzekładać kabelki ( raczej bzdura)
2. Wymiana króćca ssącego i dysz w ga 1/4 niku.
3. Modyfikacje w głowicy i fazach rozrządu.
Jaka jest wasza wiedza na ten temat i ewentualnie jakie są koszty takiej operacji
A ja byłem święcie przekonany,że to średnica króćca
spy29 napisał/a:
dziś zajżę pod siedzenie mojego domina i zobaczymy czy zamiana masy coś da oczywiscie nie omieszkam tego opisać dzięki za odzew i pozdrawiam DOMINATORÓW
Spy,kiedy jedziemu razem pochulać? Oczywiście jak dojdę do ładu z obrotami
Wydaje mi się że moduł jest pod prawym bokiem owiewki
I zajżyj jaszcze tu http://www.honda-board.de...4/1/thread.html
wartburg napisał/a:
ten sam link tylko "tłumaczony" - nie znam niemieckiego .http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=de&u=http://www.honda-board.de/forum/archive/5804/thread.html&ei=M4zFSr7OMpLAsAbw08DxDg&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev;=/search?q=http://www.honda-board.de/forum/archive/5804/1/thread.html&hl=pl&lr=&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:pl:official&hs=eav&sa=G
wrzuciłem też "tłumaczonego" linka do całej strony -
tłumacza można wyłączyć .
Spy29 napisał/a:
Nio i zrobiłem przegląd wtyczek niestety nie mam wtyczki jak w opisie. Z modułu wychodzą kabelki i dzielą się na dwie wtyczki trzy bolcowe.(białą i czerwoną) NIo i dupa zbita trzeba inaczej poszukać
wartburg napisał/a:
to może spotkaj się z RAVIKINGIEM i na żywo będziecie porównywać ?
spy29 napisał/a:
Nio chyba trzeba będzie się spotkać... Zastanawia mnie prędkość max - moja maszynaka jak to się często zdaża ma ukręconą linkę sprawdzałem na gepeesie;p i max leci 150 więc może już ktoś go oddławiał... w końcu młody to ten motocykl nie jest.
wartburg napisał/a:
no to po mojemu 1/4 le nie idzie. sprawd 1/4 jeszcze przyspieszenie do setki - może już jest oddławiony . jak będzie w granicach 6-7 do 100 to masz po kłopocie .
mi mocy ZAWSZE brakuje .
raviking napisał/a:
Spy,Wartburg dobrze pisze,spotkamy się zamienimy moduły i zobaczysz co się będzie działo,podobno mam najmocniejszą wersje 32kW
wartburg napisał/a:
sprawd 1/4 cie się do setki to już coś będzie wiadomo , a w razie czego NAJPIERW porównajcie instalacje - szkoda sobie spier.. moduł .
spy29 napisał/a:
co do braku mocy to już się naje 1/4 dziłem "mocną" maszyną;p w zeszłym sezonie śmigałem b12 na akcesoryjnym tłumiku nie był to przecinak ale jak na preclowóz to dawał radę
raviking napisał/a:
Spy,jak Twoja krówka idzie 150 na gpsie to ktoś już Cię uprzedziłmoja też max 154 na gpsie, na liczniku pokazuje wtedy 158/160 licznik oszukuje średnio +5km/h
michalklb [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-26, 17:04
Witam chciałbym odświeżyć ten temat
Mianowicie no nie wiem, ale jakoś dziwnie wydaje mi się, że mój dominator jest wyra 1/4 nie słabszy od innych.
Na liczniku ma 42 kkm i tyle pewnie w rzeczywistości też jest miec silnik do najświeższych nie nalezy
Ale w porównaniu do innych np mniej ''kopie'' w terenie jak odkręcę manetkę; przełożenie to 15/44
Postaram sie spotkać z jednym znajomym, który nie dawno kupił sobie dominatora, z jego opowieści to na 1 biegu nie odkreca do konca, bo zawsze konczy sie to pionem, a ma włocha
Nie wiem na czym może być zablokowany czy zdlawiony już nie mam pomysłów
Ostatnio zmieniony przez managa 2011-04-26, 17:43, w całości zmieniany 1 raz
dokladnie z oporem powietrza prędkośc wacha sie w granicach 140
jeszcze tylko zobacze jakie przełożenie ma mój znajomy możee pokusze sie o zmiane
polecam 15/50 :)
jest zabawa, wstaje z gazu a w terenie ciężko to opanować bo tył chce po gry 1/4 ć przód :)
Marcin [Usunięty]
Wysłany: 2011-05-10, 17:25
He he he he zmieniałem teraz łańcuch w swoim.... zębatki są oki ale chyba zwiększę ilość zębów na tył żeby na kole pośmigać:) Co do odławiania mojego domina (spy29) too chyba muszę wrócić do tematu... z tym że po ściągnięciu manuala do modelu 88-89 wyszło ze mam jakiegoś frika tzn wg producenta mój model ma hamulec tylni bębnowy a u mnie tarcza z tyłu błyszczy:) więc może to jakaś przejściówka.... trzeba to rozgry 1/4 ć w większym gronie;p
zigson [Usunięty]
Wysłany: 2012-02-24, 17:56
odnawiam temat, rozebrałem ga 1/4 nik w mak, dysza #165, króćce ( znaczy te gumy przed i za ) wyglądają normalnie, żadnych zwężek, doloty do cylindra też, zębaki 14-44, na kolo tylko na jedynce, max 140 KM, kumpel mechanik twierdzi że to może być wydech, w selerku jest w całości więc będę musiał go pociąć, no chyba że tak już to moto chodzi
Wysłany: 2012-07-22, 18:30 Oddławienie NX 650 - zwężka a na króćcu.
Witam , wiem że temat był już poruszany ale nikt nie odpowiedział konkretnie , wszystkie odnośniki były do innych motocykli ( np zmiana wałka - ale to do modelu 500 który ma mało wspólnego z 650 ) następnie zmiana przewodów ale to dotyczyło Selera o innej kastracji mocy . Man moc zredukowaną do 27 km i chcę zwiększyć do normalnych 44 km , model RD02 z roku 1991 . Proszę o pomoc tylko osoby które się konkretnie znają w tym temacie .
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2012-12-16, 17:56, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum