Dziękuję.
O dziwo wszyscy narzekaja na miękkość tylnego amortzatora, u mnie tył jest ok za to nienaturalnie miękki wydaje sie być przód... zacznę od wymiany oleju na gęstszy bo huśta jak chce.
jarkow napisał/a:
Czyli wlałem Belray 10W
Stary był jakiś syfiasty i czarny ze starości.Wymieniłem olej na nowy ale szału nie ma, przód jest nadal miękki.
Czyli co mawiaja o tyle powtarza sie i na przedzie... spróbuję przemanewrować gęstością (nie zaszkodzi)- jeśli to nic nie da, trzeba będzie po prostu polubić :)
Staraj się nie pisać posty pod postem, proszę Po prawej stronie guzik "Edytuj" - polecam.
Wymienialiśmy dziś olej w lagach ćwiartki. przez chwilę wyglądała jak ścig;]
Na szczęście są na dole śrubki do spuszczania starego oleju, bez konieczności wyciągania lag z motoru.
Po wyjęciu sprężyn okazało się, ku naszemu zdziwieniu, że są w granicach wymiarów serwisowych, a dodatkowo ich napięcie wstępne było zwiększone przez dość znacznej długości tulejki plastikowe (po prawej nad kapslami):
Nalaliśmy nowego oleju belray 15W, do poziomu według service manual.
Po jazdach testowych dolejemy ewentualnie trochę więcej gdyby potrzeba jeszcze sztywniejszego przodu.
No to tył jest od sv650, teraz mam nadzieję przód też będzie dawał bardziej radę. Ostatnią deską ratunku, w przypadku niepowodzenia, będzie rozciągnięcie i zahartowanie sprężyn....
Co do poprawy prowadzenia. Po wymianie tyłu na sv 650 biały, ustawieniu go na największe napięcie wstępne sprężyny, wymianie oleju z przodu na 15W, włożenie (tak jak zastaliśmy) do przodu w lagi z 6cmetrowych tulejek zwiększających napięcie wstępne sprężyn, nalaniu ilości oleju zgodnie z manualem.
Motór prowadzi się pewniej, nie dobija (za słabo dziś testowaliśmy;]). Tak jak przedni widelec wcześniej nie dawał żadnego feedbacku co się dzieje z przednim kołem, wydawał się zrobiony z masła. Tak teraz idzie coś tam nawet wyczuć.
Poje 1/4 dzi, zobaczy. Ewentualnie zwiększymy poziom oleju w lagach, aby zmniejszyć komorę sprężającego się powietrza. Powinno to utwardzić jeszcze bardziej. Na razie przednie lagi jeszcze wybierają nierówności, nie są kołkowate, więc mamy jeszcze pole do popisu.......
Ogólnie polecam manewry przy zawieszeniu ćwiartki, bo to co jest w standardzie to straszebna porażka
SRsima [Usunięty]
Wysłany: 2014-03-24, 12:38
U mnie Motul 15- stka zdał egzamin. Przód ustabilizowany. Sprężyny długościowo w porządku;
uważam, że nie powinno sie wlewać większej ilości oleju. Gęstszy niczemu nie szkodzi i w tę stronę lepiej eksperymentować- u mnie puki co zadziałało.
CAM01450.jpg przed renowacją
Plik ściągnięto 119 raz(y) 84,92 KB
CAM01548.jpg skład elementów
Plik ściągnięto 116 raz(y) 89,09 KB
CAM01544.jpg stary wychlapany do ostatniej czarnej kropli
No spoko, pewnie coś trafisz prędzej czy później. W każdym razie polecam takie o:
http://allegro.pl/progrip...5034259515.html
średnica lagi 41mm dół 45mm więc powinno podejść do NXa.
ciężko znaleźć kiedy Sprzedawca pisze o teleskopach w tytule :)
ja mam powyższe- jakość materiału świetna; średnica ok (spięte trytkami w kolorze); są trochę dłuższe ale w niczym podczas jazdy to nie przeszkadza; wygląd- jak na Celinowych zdjęciach.
Ps. w razie gdy aukcja zakończy się : Sprzedający BIELBIKE; cena 59,99
przedmiot: osłony teleskopów harmonijki - drugi rok eksploatowane, a jakość niezmienna - jakość do polecenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum