Witam
Zakupiliśmy dla mojej Pani mniejszego dominatora nx250 '88 według papierów zblokowanego z 26KM na 19KM. chodzi mi o to, że zanim zabiorę się do grzebania chciałem spytać czy ktoś wie gdzie ten model zblokowano i miał już z tym styczność.
Bo że może być zblokowany zwężkami na króćcu dolotowym, wylotowym, innej iglicy oraz dyszach, mniej agresywnych kątach wałków rozrządu, module, oraz ogranicznikiem na manetce gazu, to wiem:D
Oczywiście da się to wszystko po kolei sprawdzić, ale po co mam sie narobić, jak może ktoś już takowego odblokował, albo miał styczność z blokadami w nx650 i zasugerowałby od czego zacząć sprawdzanie.
Moto i tak jak na tą pojemność i zakastrowaną moc jest dość zwinne, mój staruszek 90kg wagi bez problemów rozpędza się do 130km/h:) a siedzi się wygodnie jak na wigry3, normalnie aż mi się łezka zakręciła;]
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2012-12-23, 23:00, w całości zmieniany 1 raz
wartburg [Usunięty]
Wysłany: 2011-07-07, 17:43
może zapytaj na forum AT w dziale Lejdis - jest tam kilka 250tek
pomierz osiągi :
od 0 - 50 i od 50 - 100 ( lub jakie chcesz ) ... to już będzie jakaś baza do porównań
Znalazłem w papierach dostarczonych mi razem z motórem artykuł niemieckojęzyczny o nx250, w którym podkreślony był jeden fragment. Po przetłumaczeniu okazało się, że w wersjach 13KW blokada była tylko i wyłącznie zwężką na krućcu dolotowym. Więc jeżeli ktoś to podkreślił, a motór śmiga 130km/h to rzeczywiście wskazuje na model już odblokowany:D
Okaże się jak już go zwiozę i organoleptycznie obczaje.
No i jakby co to będziemy mieli niedługo nową forumiczkę;]
Dzięki za sugestie, pozdro podkowa
Trol [Usunięty]
Wysłany: 2014-02-01, 20:27
A tak dla potomnych to jak jednoznacznie stanęło z tą blokadą ?
Zwężka na dolocie między ga 1/4 nikiem a glowicą ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum