Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Zawieszony zawór wydechowy honda xl 600R
Autor Wiadomość
repek92
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-22, 12:44   Zawieszony zawór wydechowy honda xl 600R

witam nadszedł dzien taki jak niedziela i w tym dniu jezdze na mojej xl 600, jezdziłem około 30 min i po tym czasie zgasła mi i nie mogłem jej odpalic gdy kopałem to nie było sprezania zdjełem dekielki zaworowe i okazało sie ze zawiesił sie zawór wydechowy prawy, stało sie to od tak o nic nie stukłu nic poprotu zgasł. wie ktos co moze byc przyczyną? myslałem ze moze swieca sie ukryszyła elektroda lub cos, ale swieca jest cała. prosze o pomoc





Postaraj się używać kropek i wielkich liter - znacznie ułatwia to czytanie ;-)
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-12-22, 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-12-22, 15:48   

Ustaw wał w punkcie pracy.
Sprawd 1/4 przez wziernik/dekielek czy dekompresator nie jest załączony w wyniku zerwania linki itp.

Jeżeli dekompresator naciska na d 1/4 wignię zaworu, to nie będzie ona miała luzu. Jeżeli zawór jest zawieszony, to d 1/4 wignia będzie miała bardzo duży luz.
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-12-22, 16:22   

kmaj, jak linka zerwana to raczej deko nie ma jak zadziałać. :mrgreen:
 
 
     
michal_dr350
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-22, 18:14   

repek92 napisał/a:
jezdze na mojej xl 600


he :mrgreen:

a ja jeżdżę na swojej xl 600 i już miałem taki objaw na tym samym zaworze :-P

najprawdopodobniej gniazdo zaworowe ci wylata, mogę się założyć o piwo, że jak ustawisz w tej chwili na tym podpartym zaworze właściwy luz, odpalisz poje 1/4 dzisz trochę to zacznie bardzo mocno klepać, a luz zwiększy się do kilku milimetrów :P bo wbije gniazdo na swoje miejsce... a pó 1/4 niej znów się podeprze, i znów się luz powiększy i tak w kółko będziesz się z tym bawił a będzie coraz gorzej :P

sprawd 1/4 to tak jak ci napisałem, jeśli się potwierdzi, to wiadomo co dalej ;)
 
     
repek92
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-22, 19:05   

Zagladnelem przez wydech.oczywiście ściągnęłem kolanka i widać delikatne pęknięcie obawiam sie ze mogła uszkodzic się glowica. Oby nie śle zobaczymy po rozebraniu
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-12-22, 19:18   

michal_dr350, nie chciałem "krakać" :-P

michal_dr350 napisał/a:
mogę się założyć o piwo, że jak ustawisz w tej chwili na tym podpartym zaworze właściwy luz, odpalisz poje 1/4 dzisz trochę to zacznie bardzo mocno klepać, a luz zwiększy się do kilku milimetrów :P bo wbije gniazdo na swoje miejsce... a pó 1/4 niej znów się podeprze, i znów się luz powiększy i tak w kółko będziesz się z tym bawił a będzie coraz gorzej :P


aż pierdolnie :mrgreen:
 
 
     
repek92
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-22, 19:23   

Na szczescie nie stalo się to na wysokich obrotach chodzil dosłownie chwilę i zgasl
 
     
michal_dr350
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-22, 23:43   

Raviking napisał/a:
michal_dr350, nie chciałem "krakać" :-P


ale u mnie to wykrakałeś :mrgreen: :-P na forum dryndy :twisted:
no i w sumie dobrze, bo dzięki temu czym prędzej poleciałem zdjąć głowicę :mrgreen:
 
     
repek92
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-23, 14:03   

rozebrałem dzisiaj silnik i okazało sie ze wylatało sie gniazdo zaworowe:) i teraz pytanie czy ja takie gniazdo gdzies dostane?
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-12-23, 16:20   

repek92 napisał/a:
...wylatało sie gniazdo zaworowe:) i teraz pytanie czy ja takie gniazdo gdzies dostane?


Jak oddasz głowicę do regeneracji to dorobią bez problemu ;-)
Więcej w temacie -> GŁOWICA - GNIAZDA ZAWOROWE
 
 
     
repek92
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-23, 21:21   

orientujecie sie jaki koszt takiej regeneracji? i wtedy tylko gniazdo czy tez zawór?
 
     
michal_dr350
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-24, 01:52   

Zależy gdzie to będzie robione, czasami różnice w cennikach zakładów są spore

ja dałem 520zł za kompletną regenerację

- spawanie pęknięcia przy świecy
- wymiana czterech prowadnic
- wymiana czterech gniazd zaworowych
- nowe cztery uszczelniacze
- nowe cztery zawory z dotarciem
- planowanie

rok gwarancji

Co do zaworów, to zależy w jakim stanie są te twoje, możliwe, że są dobre i ten który jest odparty też jest ok, a może się okazać, że są już na wykończeniu i trzeba będzie wymienić wszystkie, nikt tutaj nie będzie wróżyć z fusów, to trzeba obejrzeć i ocenić na żywo
 
     
repek92
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-24, 13:57   

w piatek moja głowica jedzie do fachowca ktory sie zajmuje głowicami i oceni jaka sytuacja
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13