34zł/szt? Warto tyle wydawać? Nasze single i tak nie nalatają więcej niż 50-60tys.km na jednym zestawie tłokowym, w międzyczasie oleum zacznie spierniczać nie przez uszczelniacz, a przez pierścienie lub zużyte prowadnice zaworowe i wtedy nawet wsadzenie nówki sztuki oryginału pomoże na krótką chwilę. A przy kolejnym remoncie tak czy inaczej znowu się będzie robić głowicę, na kolejne 50tys.km. Athena, czy inny ogólnodostępny zamiennik kosztuje 9-10zł/szt. U mnie je 1/4 dzi od 20tys.km, wsadzony tani tłok TKRJ i od wymiany do wymiany ubytków oleum brak. Wkrótce biorę się za remont kolejnego XTka i inaczej nie postąpię - wrzucę athenę.
Zresztą, kolejny remont? 50-60tys.km? ... ilu z nas tyle robi jednym motocyklem?
pluton [Usunięty]
Wysłany: 2013-11-20, 12:22
maniek napisał/a:
Zresztą, kolejny remont? 50-60tys.km? ... ilu z nas tyle robi jednym motocyklem?
Uszczelniacze doszły kurierem, potwierdzam, że orginały, jak ktoś chce, niechaj tam zamawia, skoro piszecie, że kosztują 47 zł/szt. a tam są po 35.... Pozdro....
repek92 [Usunięty]
Wysłany: 2013-11-26, 16:12
ja napisałem to odpisali mi ze 226 zł komplet
ptasiu [Usunięty]
Wysłany: 2013-11-26, 18:42
repek92 napisał/a:
ja napisałem to odpisali mi ze 226 zł komplet
przegięli pałkę... sprawd 1/4 , czy pisałeś w to miejsce:
Andrzej Budzynski
MOTOPOINT Autoryzowany Dealer Motocykli Honda
ul.Rembertowska Fort VIIIa
60-143 Poznań
Puść info do tego drugiego, co Ci podałem.... Ale jaja, sam jestem ciekaw, co tak podrożało w parę dni.. Daj znać co zwojowałeś....
repek92 [Usunięty]
Wysłany: 2013-11-26, 19:13
ale napisałem do nich ze potrzebuje do xl 600 to mi napisał jakies 2 rodzaje jeden po 35zł sztuka drugi po 45 albo po 42, napisałem czym sie roznią, i ze potrzebuje komplet na 4 zawory to wtedy powiedział taka cene
Uszczelniacze doszły kurierem, potwierdzam, że orginały, jak ktoś chce, niechaj tam zamawia, skoro piszecie, że kosztują 47 zł/szt. a tam są po 35.... Pozdro....
do wlocha kosztuja 34,44 za szt, do japonca 47 zl za szt, po rabacie 165 zl za komplet oryginal (odbior osobisty).
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-12-03, 21:00
Ciekawe tak faktycznie jaka jest różnica. Bo wygląda na to że głowica zawory itd są identyczne w nowszym i starszym dominie tak samo jak w silnikopodobnych nowszych 650-tkach.
przedstawiciel Hondy powiedzial mi, ze inny jest numer czesci do wlocha i inny do japonca. Dzis mialem w rekach oryginaly do japonca i zamienniki po 5,18 zl / szt z Italy Racing. Roznia sie kolorem, jedna ze sprezynek (ta o wiekszej srednicy) jest w oryginale inna.
Za to strasznie roznia sie cena :) Jakosc wykonania zamiennikow calkiem ok, choc organoleptycznie nie sprawdze zachowania uszczelniacza w wysokiej temperaturze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum