Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
PROBLEM Z MOJĄ HANECZKĄ!
Autor Wiadomość
Konrad19917
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-04, 14:34   PROBLEM Z MOJĄ HANECZKĄ!

Witam Was serdecznie. Otóż od kilku dni mam problem ze swoją Hondą NX 650, a mianowicie z dnia na dzień tak jakby nie było prądu w tym motorze, jak przekręcę zapłon kluczykiem to palą się tylko światła, a klakson, kierunkowskazy, kontrolka luzu i rozrusznik nie dają oznak życia. Ważne jest to że motocykl odpala na nożną kopkę, ale po odpaleniu motoru wymienione wcześniej przezemnie podzespoły nadal nie dają oznak życia.
Bardzo Was proszę o pomoc
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-07-04, 16:54   

przepisze to co napisalem na sb :)

chyba padło ci ładowanie, jakie jest napięcie akumulatora?

ostatnio jak jechalismy to dawid mial taki sam objaw - najpierwsz przyglasy swiatla, potem przestaly dzialac resta a jeszce obrotomierz zaczac wariowac a przyczyna prozaiczna - z kostki od regulatora wyciągnęła się blaszka i nie bylo ladowania wcale
 
     
Konrad19917
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-05, 10:54   

Napięcie akumulatora jak mierzyłem wynosiło 12,2 V. Czyli jak padło mi ładowanie to do wymiany jest regulator napięcia?
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-05, 11:34   

Najprawdopodobniej...
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-07-05, 11:56   

to 12,2 na zapalonym moto? jak tak to szukaj czy nie wychodzi z regulatora, czy do regulatora dochodzi zmienne z alternatora i tak krok po kroku
a moze masa ci sie odkrecila :)
 
     
Konrad19917
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-05, 21:33   

fakt na zgaszonym postaram się jak najszybciej sprawdzić napięcie na zapalonym. Tyle ze nie bardzo rozumiem pojecie " szukaj czy nie wychodzi z regulatora, czy do regulatora dochodzi zmienne z alternatora"
A i nie bardzo wiem gdzie ten regulator się znajduje. Jeśli to nie problem to poprosił bym o mały instruktaż gdzie on się znajduje. Z góry bardzo dziekuje
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-07-06, 07:22   

regulator wygląda tak jak to brudne po prawej :)

w japoncach jest chyba gdzies pod blotnikiem tylnym
czerwony i zielony powinno wychodzić napięcie na akumulator, jak silnik zapalony to miedzy 13-14.5V
między żółtymi przewodami zmienne 14-45V albo okolice, im wieksze obroty tym wyższe
jest też jescze przewód idący z żółtymi który wpina się do tej wiązki innich przewodów, posprawdzaj czy wszystkie stykają dobrze
 
     
Kubabuba
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-23, 13:59   

Miałem podobną sytuację. Zwierzak zgasł mi na podje 1/4 dzie i nie chciał więcej zapalić. Kontrolki się świecą (neutral + stopka) i nic poza tym nie działało. Po załamaniu rąk okazało się że to wina zaśniedziałych klem. Spróbuj sprawdzić wszystko drobnymi krokami. Papierem ściernym przeczyść klemy i złącza akumulatora ( możesz trysnąć miedzią w sprayu), zobacz czy przypadkiem jakaś kostka nie rozpięła się.
Powodzenia!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12