Mam Honde FMX, wiem, że w dominatorze jest podobny silnik.
Muszę zdjąć lewy dekielek, tam gdzie jest sprzęgło. Zdejmował już ktoś z Was? Co krok po kroku trzeba zrobić by go zdjąć. Trzeba spuszczać cały olej? Tam na środku są śruby na klucze calowe, je też trzeba odkręcać?
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-06-19, 21:33
czesc
sprzęgło jest pod prawym deklem,pod lewym jest alternator i sprzęgiełko rozrusznika,
jeżeli piszesz o prawym to kładziesz moto na lewym boku i obejdzie się bez spuszczania oleju
kaziolbn [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-19, 21:38
sprzęgło jest po prawej stronie? :) myślałem, że po lewej...
A więc muszę zdjąć lewy dekiel, czyli tak jak piszesz od alternatora. Mam tam dziurke, zaklejoną żywicą, co zrobił poprzedni właściciel fmx'a, a ja chce oddać to do spawania. W dodatku ta żywica słabo trzyma, ponieważ co jakiś czas musze wycierać dekielek z powodu 'pocenia sie'.
kaziolbn [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-19, 21:53
te śruby też mam odkręcać? Są one na klucze calowe, ponieważ zwykły ampul ma luzy, musiałbym dokupywać...
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-06-19, 22:04
kaziolbn napisał/a:
Są one na klucze calowe, ponieważ zwykły ampul ma luzy, musiałbym dokupywać...
to są klucze ampulowe/imbusowe zależy jak kto je nazywa
nie trzeba ich odkręcać
ale po Twoich pytaniach mam wątpliwości czy złożysz to wszystko do kupy
kaziolbn [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-19, 22:09
Raviking napisał/a:
kaziolbn napisał/a:
Są one na klucze calowe, ponieważ zwykły ampul ma luzy, musiałbym dokupywać...
to są klucze ampulowe/imbusowe zależy jak kto je nazywa
no tak, ale gdy wkładałem ampula każdej standardowej wielkości to miał luzy, więc nie chciałem nic uszczerbić, myślałem, że beda potrzebne ampule calowe. Ale jak nie trzeba ich odkręcać by zdjąć dekiel to nie bede ich ruszał. :)
Możesz mi powiedzieć jeszcze czy tam jest olej? Dlaczego na deklu pojawia sie osad?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-06-19, 22:25
kaziolbn, pamiętaj o nowej uszczelce i jeżeli dziurka jest duża to nie lepiej kupić dekiel cały i pomalować pod swój kolor. Silnika nie masz podobnego tylko taki sam.
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-19, 22:44
Cytat:
ale po Twoich pytaniach mam wątpliwości czy złożysz to wszystko do kupy
autor tematu chyba złozył, albo sie poddał bo coś nie wypowiada się w temacie
Student123 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-23, 12:38
duza filozofia zeby dekiel alternatora sciagnac ?? jakies wskazowki ?
Damianel [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-23, 13:03
Hmyy zaglądnij czy do serwisówki czy nic tam za rozruchajs nie trzyma ale jeśli sam rozrusznik na się wyjąć po odkręceniu to pewnie dekiel tak samo. Ogólnie żadnej filozofi nie ma tylko przy zakładaniu będzie ci magneto ściągało alternator więc się ni dziw.
A i ostroznie z dokręcaniem śrub bo zauwazyłem że ludzie z małym doświadczeniem w tych sprawach lubią dokręcać oporowo aż do zerwania gwintu tak więc delikatnie z wyczuciem z nadgarstka może troche mocniej jak będziesz czuł że moża i wsio
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum