Wysłany: 2013-07-15, 16:32 Wyciek oleju ze skrzyni
Witam ! Mam problem z wyciekiem oleju ze skrzyni... Nie rozbierałem jeszcze tej pokrywy ale mam wrazenie ze wyciek powstaje w miejscu sforznia do zmiany biegów , czy tam jest jakiś uszczelniacz czy może pooprostu do wymiany uszczelka skrzyni ? nie rozbierałem tego nigdy wiec jeśli ktoś tam grzebal bąd 1/4 miał podobny przypadek , proszę o pomoc...
Damianel [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-15, 17:06
Wałek zmiany biegów ma uszczelniacz i z tego co widziałem możliwe że da się go wymienić od zewnątrz wystarczyło by tylko motor położyć na boku ale tego nie jestem pewien nie próbowałem.
Pierw zdejmij osłonę zębatki jeśli ją masz, zębatkę i wyczyść wszystko i odpal żeby być pewnym skąd dokładnie jest wyciek.
Mnie ktoś kiedyś powiedział, że ten wyciek to po prostu zbierający się syf+smarowidło od łańcucha. Może chciał mnie tylko uspokoić
Student123 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-15, 19:00
Rozbiore , wyczyszczę i będę szukal wycieku. Niestety MANAGA nie jest to syf (choć wolalbym aby był :) ponieważ olej az kapie na rame gdy jest rozgrzany ... Może ktoś wie cos więcej na temat tego uszczelniacza ? Coby mój dominator nie musial czekac rozebrany za ewentualnymi częściami :)
kubas9311 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-15, 21:02
jesli jest to uszkodzony simering to smialo mozesz go wydlubac od zewnatrz, skoczyc do sklepu z uszczelniaczami i napewno cos dobierzesz:)
Damianel [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-15, 21:04
Jeżeli to uszczelniacz i wyjmujesz go idziesz do sklepu i dobierają a jak jest niedostępny to od razu Honda i zamawiasz.
Student123 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-17, 06:20
jeszcze się za to nie zabrałem ale mam nadzieje ze to tylko uszczelniacz ... czekamy na weekend i rozbieramy :)
Student123 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-21, 17:59
sprawa jeszcze nie ogarnięta ponieważ teraz dopiero dotarłem do 1/4 ródła wycieku.. A więc leci w miejscu gdzie linka sprzęgła wchodzi w skrzynie , te ciegno ze sprezynka. domyślam się że trzeba całą kape ściagnac prawda ? jak ktoś ma o tym pojęcie to proszę o pomoc i ewentualne wskazówki naprawy. z góry dziękuje !
ja se nawet do tego zamowilem oryginalny uszczelniacz z motoristy ale od 3 lat sie mi nie chce tego zrobic :)
trzeba całość zdjąć i wyjąć ten popychacz bo jest od srodka chyba zegerem zabezpieczony z tego co pamietam
Damianel [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-21, 20:30
Hehe robiłem to ostatnio w XL i uszczelniacz zamówisz tylko w Hondzie ale kosztuje tylko 13zł, ma nietypowe wymiary...
Wymiana wygląda tak że kładziesz motor na boku odpinasz linkę od sprzęgła odkręcasz cały dekiel tedy wyciągniesz to ustrojstwo do którego podczepiasz linkę wymieniasz uszczelniacz i w drugą stronę. Jak nie uszkodzisz uszczelki to wystarczy ją odtłuścić razem z powierzchniami styku i skręcasz, tylko delikatnie żebyś gwintów nie poprzekręcał bo ten dekiel pracuje.
Student123 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-22, 10:36
Cześci zamówione. Uszczelniacz 13 zl , tak jak pisales damianel. Zamówiłem również nowa usczelke pod pokrywe oraz linke sprzęgła ponieważ pękła przy okazji . Wiedziała kiedy :)
Damianel [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-23, 10:05
To powiem wam z własnego doświadczenia że linki najlepiej, najskuteczniej i na najdłuższy czas smaruje się smarem rowerowym do łancucha. Jest żadki i nie w sprayu tulko w tubce. POLECAM taki najtańszy ja akurat używam jakiegoś na zime.
Student123 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-07, 14:02
uszczelniacz wymieniony :) tak na przyszlosc dla kogos, ten sforzen wchodzący w kape nie jest zabezpieczony segerem tylko tulejka która wychodzi przy przekręceniu sforznia ... :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum