Wysłany: 2013-05-27, 11:56 Krzywa kierownica lagi pułka itp ?
Temat niby prosty i logiczny ustawiam kierownicę prosto poje 1/4 dzimy trochę w terenie i kierownica jest krzywo a koło stoi prosto , jadąc z punktu kierowcy wygląda to komicznie .Teraz tak dojeżdżam do drzewa i na takiej zasadzie jak w rowerze uderzam kołem w kiera się prostuję , co skręcić gdzie to się krzywi - dolna górna półka ?
Byłem dziś oglądać pewnego niebieskiego cudaka w moich okolicach.
Oprócz zmordowanego wyglądu miał zonka który wyszedł podczas jazdy. Otóż jadąc prosto kierownica była skręcona o około 5-9 stopni . Zastanawiam się czy to skrzywione lagi po przejażdżce jakiegoś dzwonnika czy coś się obluzowało na górnej półce. Jest jeden wątek na forum o tym ale tam chodzi raczej o tulejki na mocowaniwch kierownicy...W manualu SLR na rys. tulejki są ale nie wiem czy tak samo to wygląda w dominatorze.
Raviking napisał/a:
kmaj wiele krówek tak ma
madart napisał/a:
wystarczy lekka gleba zeby skrzywić kierownice, przy mocniejszczej przestawiaja sie lagi w półkach i jest taki efekt
adziad napisał/a:
po glebie gnie się na gumach które są wpuszczone w półki, wystarczy wtedy wziąść krowe za kiere, koło między nogi i prostować jak za dzieciaka się wigry 3 prostowało. Też miałem po pierwszej glebie zonka, że kiera krzywa, a ona się tylko na tych gumach wygieła. A tu 3 sekundy na hama wyprostowana i jak nowa. A jak się w lagach przegnie (czego mi się nigdy nie udało zrobić) to przecie wystarczy śruby poluzować, naprostować i skręcić, nie widzę problemu.....
W sumie bardzo wymyślne te gumy, gdyby ich nie było to pewnie by się kiera sama w sobie gięła, a tak przy znacznym ciężarze dominatora uchodzą drobne gleby bez szwanku;]
Po wymianie własnie takich skarpet przy hamowaniu przodem kierownica jakby uciekała delikatnie na prawo hmmm nie wiem czym to moze byc spowodowane, wczesniej wszystko bylo ok, lagi bylo ciezko wlozyc z powrotem musiałem zalozyc kolo i pod ciezarem i hamowaniem przodem po mału wlazły, ale jest tak jak opisałem.
blaadee, 1. sprawd 1/4 czy masz proste lagi . 2. czy nie zciągnąłeś za mocno zacisku ośki w kierunku ślimaka .
Wkleiłem cytat blaadee-a, żeby było wiadome o co chodzi.
Posty od 2013-07-19, 18:13 do 2013-07-18 12:47 przeniesione z tematu o skarpetach - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-07-22, 10:08, w całości zmieniany 2 razy
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-20, 18:33
blaadee, trzeba je wymontować całkowicie i jak są mocno krzywe to już od razu zobaczysz banana jak nie to na tokarkę i fachowiec sprawdza czy jest bicie i jakie.
blaadee [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-21, 11:47
ok, zapomniałem dodać ze po puszczeniu kierownicy takze odrazu drze na prawo najpierw sprawdze ustawienie tylnego koła czy jest ok, bo z nim zawsze mam czarną magie.
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-23, 06:47
kubas9311 trochę czyli ile ?
U mnie też się rusza, ale wg mnie ma się ruszać - to jest kolejna dodatkowa amortyzacja w tym wypadku już samej kierownicy.
Gdyby ten element był na sztywno to po powrocie z offu nie utrzymał byś w ręce szklanki z wodą.
kubas9311 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-23, 18:08
no powiem ze dosyc mocno, wczesniej chyba tak nie bylo:) idzie je gdzies dostac?:P
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-07-23, 22:04
kubas9311, no to co że masz luz, przecież i tak przednie koło u ciebie nie dotyka podłogi
kubas9311 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-24, 17:17
chyba znalazlem:) w nastepnym tyg moze zamowie. Dziekówka!:)
kubas9311 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-29, 22:10
lipa wyszla jak cholera z tą guma w polce... na rysunku nigdzie jej nie ma, wyglada na niewymienna, a zamowilem jakies podkladki za 50zl <wnerw> (dzis przyszly) wymienial ktoś tą gume? (nr 11 zamowilem z rysunku)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum