we wlochach jest w tym miejscu ale przysloniety bardziej plastikiem, zeby go zobaczyc trzeba zdjac siedzenie boczki, tylni stelaz, lampe i w koncu tylny plastik :)
ja mam teraz dokladnie taki sam problem i zamowilem juz regulator poczekaj pare dni dam znac czy to to :)
mozesz tez sprawdzic przeczyscic papierkiem połączenie masy, to taki zielony kabelek ktory jest pod siedzeniem zakonczony koncowką oczkową i przykrecony srubką m6
napiecie mierzysz bezposrednio na akumulatorze? ja ze swiatlami mam 13,6 czyli brak a bez swiatel 14,2 czyli juz jest
nie jest on plug and play do włocha, kostki mają dokladnie odwrotne wtyczki i kabelek jest za krótki, wyglada też na niezłą chińśką podróbe ale ważne że ładuje odrazu na 14,4 przepisowe
jakie sa objawy zepsutego reglera , nie ładuje aku. , przygasają światła w trakcie pracy silnika ?
jozeks73 [Usunięty]
Wysłany: 2013-05-23, 22:03
A ja dziś poczyściłem styki , mocowanie regulatora i mam 14,4V. Dzięki Madart za wskazanie jego polożenia. Faktycznie trzeba było sie narozkręcać trochę.
Alibabo, najprościej zmierz napięcia na akku podczas pracy silnika.
Alibabo, najprościej zmierz napięcia na akku podczas pracy silnika.
przygasania swiatel nie widac bo zaraz po ich wlaczeniu juz napiecie jest nizsze niz 14V i tak sie utrzymuje, u mnie na jałowym >14 a po wlaczeniu swiatel i nawet wysokich obrotach <14
przy nowym na jałowych ze swiatlami jest <14 ale po wejsciu wyzej niz 2,5k juz jest 14,4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum