Niestety musiał nadejść ten moment, ciężko jest na dwóch motórach je 1/4 dzić równocześnie:-P Choć łezka się kręci, ehhhh (aha, nie wszyscy wiedzą, mam TTkę 350:-P
(jak kupiłem w takim stanie oddaję, doszło tylko jedno pęknięcie ode mnie ostatnio na Kłodzkiej, ale oczywiście skleję, małe koło lampy)
Co w nim zrobiłem - bardzo dłuuuuuuga lista (głównie zeszły sezon), zadbany na bieżąco, Tezla oglądał krzywki i d 1/4 wigienki - stan idealny, tak więc cały czas na oleju jeżdżony - może napiszę mniej więcej co i jak było:
- wymieniane łożyska obu kół, wahacza (oprócz igiełkowych, drogie a na razie były w stanie dobrym; tak samo główki ramy ok)
- regenerowane sprężyny zawieszenia (przód i tył), teraz jest bomba, podwyższony o około 4-5cm (mogę zdjąć); olej w lagach też nowy
- wymieniony nowy aku i regler (używka) - elektryka dział bez zarzutu
- klocki hamulcowe i płyn i filterek powietrza
- opony - albo C02 i C17 albo E09 i TKC 80, co kto woli; stan obu kompletów - po 1000km
- wymieniony napinacz łańcuszka
- oleum - częściej niż serwisówka, ostatni 1000km na Olenowskim (słaby, musiałem zmieniać co 1tys, ale ponieważ tani to nie bolało),
oczywiście mam do niego kupę gratów, co komu potrzeba; dodatkowe to podwyższenie oraz poszerzane podnóżki jak ktoś chce
rok 1991, przebieg 68tys (i tyle przejechał, mam od ok. 54tys)
A teraz silnik -po Kłodzkiej posypały mi się pewnie zawory, tak więc go rozbieram (przy okazji wymieniam łańcuszek, bo lekko terkotał już, uszczelniacze i pierścienie, bo warto - i wymienię tłok jeśli potrzeba)
w związku z tym mogę się dogadać - sprzedać go przed remontem za jakieś 3500zł (łańcuszek DID wzmacniany i uszczelniacze w cenie; wtedy każdy wie co robi i kupuje)
Większość go zna tak więc nic nie ukryję hehe Pytajcie, czy ktoś jest zainteresowany
stoi w Krakowie (na razie uziemiony) tel. 504460247
Ostatnio zmieniony przez managa 2013-06-29, 20:33, w całości zmieniany 4 razy
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2013-04-28, 11:11
Hej Ravi, nie o to chodzi, w sumie to się nie wkurzyłem nawet za ten remont (możesz Demolki się spytać, wiedziałem, że i tak muszę zrobić), tylko i tak już chciałem go sprzedać, bo CHCĘ JUŻ NA TTKĘ A ciężko jest mieć dwa motóry, gdy stoją przed blokiem (nie mam garażu - wyobra 1/4 sobie jak wygląda u mnie serwis hehe
cubiacus, toż ty przecież z dominatorowej rodziny szkoda trochę ,ale uczciwie stawiasz sprawę i przyszły nabywca mam nadzieję zasili szeregi forum a my będziemy sie przygladać jak latasz na tt -ce
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2013-04-29, 09:45
ależ nie tracicie syna (Dominatora) tylko zyskujecie córę (TTkę:-P
przecie i tak będę z wami je 1/4 dził, tylko teraz jak będę was wyciągał z błota to mniej zmęczony swoją krową
Puntek, lekkiego???;) Ehh chłopie, ta Afra trochę cię pokrzywiła chyba
szataniszcze [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-29, 14:09
kurcze, taki sprzęcik z pozmienianymi gadżetami by mi przypasił
a oprócz łańcuszka dida wstawiasz siakieś ułorginalne części czy sam klepiesz z drutu?
na razie krucho u mnie z milionami, ale kto wie czy nie wygram miliona jutro?
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2013-06-24, 12:38
Nadal do sprzedania, w końcu po remoncie czyli:
- szlif cylindra (pierwszy) i nowy tłok OMP (robione u fachowca z Krakowa, polecam jakby co)
- regeneracja głowicy i wymiana uszczelniaczy
- wymiana łańcuszka rozrządu (napinacz był wymieniany tuż przed zeszłą zimą)
aha, wszytko robione z Tezlą, czyli z najwyższej półki serwis
teraz tylko dotrzeć (polatam pewnie chwilę nim i zobaczę co i jak) i można latać
cena: 4500zł i myślę, że okazyjna, bo nie ma co w nim skubać na chwilę obecną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum