jest taka mozliwosc bo w pokrywie zaworow jest na to miejsce
mozna tez dac sama pokrywe z xl czy xr ktora miala taki reczny deko
sens niejako jest bo sie pozbywamy tlukacego autodeko :)
hanni miał tak zrobione na tuningowym wałku bo nie bylo miejsca na autodeko
na normalnym walku trzeba zatkac dziury ktore zostana po zdjeciu deko
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-04-09, 20:02
nie miały
kopson666 [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-10, 19:44
Dzisiaj porównywałem pokrywę zaworów od hondy xl 600 - https://picasaweb.google.com/102519235491121261793/CzesciNaSprzedaz#5863103283197945234. Pokrywa wygląda identycznie jak do dominatora tylko pytanie czy podejdzie od tej pojemności do domina 650. Po dokładnym oglądnięci pokrywy od dominatora zauważyłem również że jest miejsce na założenie manualnego deko jedynie co trzeba zrobić to chyba wywiercić do końca dziurę w pokrywie gdzie wkłada się deko manualne. Pytanie czy dokupię taką d 1/4 wignie gdzieś, a może lepiej kupić pokrywę i przełożyć deko. Proszę o pomoc.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-04-10, 19:55
Najlepiej kup pokrywę z deko. Powodzenia w poszukiwaniach.
Cezary [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-27, 15:03
W XBR też jest dekompresator na linkę, połączoną z kopniakiem. Działa tylko przy jego użyciu. Elektryczny rozrusznik sam musi sobie radzić z kompresją, ale wychodzi mu to nie 1/4 le, co sprawdziłem także po przeróbce na 600 ccm ze sprężaniem 11:1.
Pokrywa zaworów XBR pasuje do głowicy NX, więc będę mógł ją wykorzystać w silniku NX, wraz z ?wiątkowym wałkiem zrobionym dla XBR.
Do zastosowania z oryginalnym wałkiem rozrządu NX głowica XBR wymagałaby przełożenia dwóch koników z NXowej, gdyż ze względu na autodeko położenie dwóch krzywek wałka jest w obu silnikach inne.
A oto fotki porównawcze:
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-04-28, 08:27
Nie ruszałem deko od 4 sezonów,napierdala to niech sobie napierdala ,
na Kłodzkiej a raczej na wyje 1/4 dzie z niej strzeliło w silniku i był problem z odpaleniem,objawy były czysto "elektryczne".Łapał jakby co drugi obrót ,czyli co ?moduł?,impulsator?,uzwojenie statora?cewka?Przemierzyłem wszystkie kable,styki,kostki i co ? NIHOOYA! WSZYSTKO OK
Okazało się,że autodeko zablokował się w pozycji otwartego zaworu.
Wypierdalam automatyczny dekompresator i zakładam d 1/4 wigienke uruchamianą ręcznie.
Wiem,że z XLki raczej nie podejdzie pokrywka z manualnym deko,z XRy bez przekładania d 1/4 wigienek na 99% podejdzie,no i teraz z postów Cezarego wychodzi,że po przekładce koników z NXa do pokrywy XBRa bedzie pasować.
Jest też opcja wywiercenia dziurki w pokrywie NXa i założeniu samego mechanizmu podnoszącego zawór,jest to do zrobienia na prostej wiertarce stołowej i to jest najtańsza opcja.
Po takim zabiegu mamy błogą cisze w silniku
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-04-28, 08:46
Raviking, dokładnie jak piszesz
Kiedyś nagrałem taki filmik telefonem ciemno było i światełko z telefonu popsuło efekt ale coś może filmik podpowie http://www.youtube.com/watch?v=gqs4I2YK6Lo
Africa [Usunięty]
Wysłany: 2013-05-27, 07:34
mój mąż i osobisty mechanik się wkurzył i mam ręczny dekompresator d 1/4 wigienka przy kierownicy, odpala od razu. Kto będzie chciał obejrzeć, ma szanse na zlocie!
Posty 2013-05-27, 08:34 i 2013-05-27, 18:42 przeniesiono - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-06-09, 14:02, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum