Ja pompuję 1,5 - przód, 1,8 - tył, sprawdzam zawsze na zimno (opony tył - metzeler touarance, przód dunlop trailmax). Na II zlocie jezdziłem cały czas na 3,5 z tyłu
W instrukcji podają 1,5 z przodu i z tyłu, a z pasażerem tył 2,0.
Shinko E705, Heidenau K60 obojętnie przód czy tył 1,5 na asfalcie i terenie
Mefo StoneMaster asfalt i kamole 1,5 do obu, normalnie 1,3 - 1,4 przod a tył 1,2 - i w takiej konfiguracji teraz po asfalcie pomykam do 80 bo wiecej nie trzeba. 120 smierc w oczach a raczej na plywajacej kierownicy
nigdy nie ładowałem więcej niż 1,5 do opon a angole do dominatorów piszą ze standard to 3-3,5atm
Mi przód pływał na mefo sx master mięciutkiej kostce
Na szinko do 150 bylo ok
fiacik69 [Usunięty]
Wysłany: 2012-10-01, 08:18
Ja mam tkc 80 i jak zobaczylem cisnienie to mi kopara opadla
przod 06
tyl 08
a zdazalo sie jezdzic z pasazerem, kostki sie koncza dobilem
przod 1,1 tyl 1,4
narazie bylo po asfalcie ale dzis moze wlece w pole
mako666 [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-08, 18:38
a w c02 na tyle i przodzie jakie trzymacie ciśnienie ? jazda 90% teren , dość żwawo z wigorem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum