wracając do małej membrany , wydaje mi się że załącza się ona w momencie gdy przepustnica uchylna jest zamknięta a występuje duże ssanie jak w przypadku hamowania silnikiem, ma ona za zadanie przywrócenia właściwego składu mieszanki która jest zubożona w wyniku wymuszonego ssania a zamkniętego dopływu paliwa .
Mam rację ?
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-05-11, 18:31
jak próbuję wdmuchnąć powietrze przez ten zawór air cut to powinienem czuć duży opór,czy powietrze ktore próbuję wdmuchnąć powinno swobodnie przelatywać bez oporów,bo teraz jak dmucham to ledwo,ledwo co idzie tak jak by było przytkane,to chyba w morządku bo tam jest bardzo mały otwór.ale mam gaxnik na wierzchu i szukam wad powodujących gaśnięcie i dławienie silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum