Czy może ktoś przerabiał temat halogenów z przodu. Fajnie by się prezentowało, a przede wszystkim szukam skutecznego oświetlenia z przodu (mam wrażenie, że u mnie trochę ...ujowo). Znalazłem coś takiego:
ja mam doswiadczenia
system uciągnie na stałe tylko 1 halogena 55W
ledy są za słabe, lepiej 1x55W
mocowany pod dolną półką - skrecany razem z kierownicą
dużo szybciej można jechać w nocy :)
i te hella strasznie drogie jak dla mnie - ja dalem za dwa soczewkowe chyba 90zl
Dokładnie chciałem zrobić to co ma madart, ale po zsumowaniu W-ów będzie za miało ( nawet na pełnym gazie). No i mogę zapomnieć o dodatkowych urządzeniach. Jedyna nadzieja w LED-ach, ale ceny dość wysokie i chyba skończy się na dobraniu mocniejszej żarówki do lampy.
tak jakbyś drugą lampe od domina włączył.. DUŻA różnica, no i świeci tam gdzie skręcasz co też jest plus
Leo Minor [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-20, 08:06
ptasiu napisał/a:
madart napisał/a:
system uciągnie na stałe tylko 1 halogena 55W
ledy są za słabe, lepiej 1x55W
mocowany pod dolną półką
A czy jeden halogen jest przepisowy? Żeby mendy się nie czepiały.....
Ptasiu zapytam skromnie, ile motocykl ma świateł z przodu?? chyba jedno ?? to po jaka cholere montować dwa dodatkowe. Ktos pisał o oświetleniu 55W i pewnie poprawiło by to bardzo znacznie widoczność. Ja osobiście rozważałem zrowke 35W H3 http://www.interlumen.com...650-p-3477.html , lub takiego halogena rodzimej produkcji (bynajmniej na metce) :):) http://sklep.wesem.pl/5/6737/lampy_robocze_led1f . W aucie przerabiałem różne konfiguracje, ale... tam nie ograciczało mnie tak obciążnie.
Ostatnio zmieniony przez managa 2013-03-20, 11:58, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-20, 08:20
Zawsze można zapodać jakąś konkretną lampkę na akumulatorki doczepianą na noc.
Nie wiem, nie widziałem u nikogo ale może by się sprawdziła.
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-20, 09:26
Można zapakować drogie ale pożądne ledy, można zapodać jak Madart dodatkowe soczewki...
Można również nabyć drogą kupna przetwornice i żarnik ksenonowy pasujący w oryginalne miejsce po H4...
Bi-xenon naprawdę daje radę!!
Ponad dziesięć centymów to nie mało .
Widziałem jak dwa LEDY CREE po 10 W każdy doświetlają . Robią robotę aż nadto , naprawdę.
Naturalnie obydwa o różnym kącie skupienia strumienia światła .
Mi to się marzy takie coś:
http://www.ebay.pl/itm/14...=item27de7c1e36
Idealne do zwalczania wszystkich wieśtuningowców co to montują w swoich dwudziestoletnich golfach i beemkach oślepiające ksenony ;)
A tak poważnie: jak nie zależy ci na gwarancji i "markowej" naklejce, to nie warto takich rzeczy kupować w kraju.
Pierwsze z brzegu:
http://www.ebay.pl/itm/40...=item565f6d09c6
Trzy razy tańsze i 10W gratis ;)
Ponad dziesięć centymów to nie mało .
Widziałem jak dwa LEDY CREE po 10 W każdy doświetlają . Robią robotę aż nadto , naprawdę.
Naturalnie obydwa o różnym kącie skupienia strumienia światła .
Fajna cena i też na LEDach CREE. Te polskie z 4xLED są w aluminiowej obudowie (podobno z jednego kawałka) więc może bardziej trwałe w offie.
motormaniak, a masz pomysła gdzie je zamontujesz ?
Ja myślałem żeby na lagach pod reflektorem.
motormaniak [Usunięty]
Wysłany: 2014-02-17, 14:37
Planuje montaż w EXC-ku ponad oryginalnym reflektorem, bo czasem w "czarnej dupie" noc zastanie a ori reflektor w Ktm-ie ledwo świeci. Zresztą instalacja w EXC-ku klasycznego dodatkowego oświetlenia nie uciągnie.
Te Chińskie z linku podobnież tez mają alu obudowę. Może wezmę coś mocniejszego np to na forum Afryki chłopaki chwalą że strumieniem światła ścina drzewa:).:
http://www.aliexpress.com...1272504517.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum